Lijkt me een fijn forum

Cleza

Nieuw PCS-Lid
Hallo allemaal. Ik vind het leuk om wat te hobbyen op/met mijn laptop maar omdat mijn hoofd vaak nogal warrig is lukt het me niet altijd om nieuwe, wat ingewikkelder dingen helemaal zelfstandig uit te zoeken. Ik hoop daar hier wat hulp bij te kunnen vinden en ik ben erg benieuwd of ik mijn draai ga vinden op dit forum.

De directe aanleiding van mijn aanmelding is trouwens dat ik afgelopen week een dom foutje gemaakt heb met het bestellen van een nieuwe harde schijf voor mijn laptop en ik kom er nu zelf niet uit wat ik nu het beste met die schijf kan doen, met jullie hulp hoop ik er een fijne oplossing voor te vinden.

Kate

PCS Senior
Cleza, ik schreef op je profiel dat je hier computerproblemen kunt neerleggen. Dus zoek maar uit waar je vraag bij hoort, en...stel hem! Welkom hier, hoor!

Cleza

Nieuw PCS-Lid
Oh ik zie het nu, dankjewel! Is dat een soort pb, bij iemand op het profiel schrijven of zijn dat voor iedereen zichtbare berichten?

Cleza

Nieuw PCS-Lid
Dankje Gouwepeer, ik kende die berichten op het profiel niet van andere fora maar zie na het aanklikken van het profiel van Kate dat iedereen die je profiel kan zien die berichten dus ook kan lezen, duidelijk.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Hallo Cleza,
toen jij jou hier aanmeldde op mijn forum, was ik net de deur uit om een lekker biertje te gaan drinken.

Hartelijk welkom op dit gezellige en mooie forum.

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Hallo Cleza.
Welkom op Piepcomp.
Je gedachte was goed, het is hier inderdaad een fijn forum met voor elk wat wils! ;)

Cleza

Nieuw PCS-Lid
Hallo Cleza.
Welkom op Piepcomp.
Je gedachte was goed, het is hier inderdaad een fijn forum met voor elk wat wils! ;)
Bedankt en ik zou het erg leuk vinden om een 'computerforum' te hebben waar ik het prettig en overzichtelijk vind om op rond te waren. Ik heb het ook weleens op een ander forum geprobeerd maar daar voel ik me niet thuis, nu ging ik zoeken of ik niet een laagdrempeliger forum kon vinden en ging ik eens kijken of computer totaal en computer idee niet een forum hadden. De eerste niet en voor de tweede was ik ruim een jaar te laat :laughing:. Maar gelukkig keek ik op dat forum nog bij de berichten die apart genoeg na de sluiting van het forum geplaatst waren en zo kwam ik op dit forum terecht. Tot nog toe lijkt het erop dat ik hier meer geluk ga hebben op een voor mij fijn forum!

Een beetje ontspanning op zijn tijd is ook heel belangrijk 😀
Nou ik vind het nogal wat om je zo te kwijten van belangrijke taken ;) . Maar gelukkig was daar het heksje (als ik het goed heb) die de honneurs waarnam.

En bedankt voor het welkom Abraham!

Kate

PCS Senior
Ha, hier is iemand lid geworden die onmiddellijk besefte dat een heksje een belangrijk iemand in een forum is! En dat heksje zag het meteen: aan de slag en alles uit de toverhoed halen!

Laatst bewerkt:

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
De eerste niet en voor de tweede was ik ruim een jaar te laat :laughing:.
Ja dat was ook "mijn" voormalige forum. Maar het aantal bezoekers is daar drastisch gedaald, met name door een ondeskundige implementatie van het SSL certificaat waardoor inloggen erg moeilijk werd en daarna werd ook besloten het te sluiten. Dat gaat nog gebeuren, niemand weet wanneer.
Maar al doende ben ik ook hier terecht gekomen. :)

Wel extra leuk, weer een vrouwspersoon erbij, of vergis ik me nu?

macguy

Applefan
welkom

Aarie25

Admin
Ondersteuning
Cleza hartelijk welkom hier op het forum!

Cleza

Nieuw PCS-Lid
Ha, hier is iemand lid geworden die onmiddellijk besefte dat een heksje een belangrijk iemand in een forum is! En dat heksje zag het meteen: aan de slag en alles uit de toverhoed halen!
Haha inderdaad :laughing: .

Ja dat was ook "mijn" voormalige forum. Maar het aantal bezoekers is daar drastisch gedaald, met name door een ondeskundige implementatie van het SSL certificaat waardoor inloggen erg moeilijk werd en daarna werd ook besloten het te sluiten. Dat gaat nog gebeuren, niemand weet wanneer.
Maar al doende ben ik ook hier terecht gekomen. :)

Wel extra leuk, weer een vrouwspersoon erbij, of vergis ik me nu?
De meeste hier komen daar wel vandaan denk ik? Ik vind het wel fijn dat er in elk geval een forum voor in de plaats gekomen is ipv enkel FB, wat een beetje de tendens lijkt te zijn (fora die uitsterven en mensen die voorheen op fora zaten dat nu op FB doen).

En dat klopt ;) .

Bedankt Macguy en Aarie 👍 .

macguy

Applefan
Bovenaan Onderaan