• Piepcomp Support is een gezellig PC-hulpforum en beschikt over een voortreffelijk team experts om jou te helpen met problemen in Windows,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes en nog veel meer.

Word lid door hier te klikken en geniet daarna van gratis technische hulp.

Advies Linux leren kennen

• Topicstarter Verwijderd forumlid 74
  • Startdatum
V

Verwijderd forumlid 74

Voor de geïntresseerden die Linux willen leren kennen en leren met omgaan geeft een Linux vriend van mij in Brugge maandelijks les . Deelname is maar 5,00 € .Het is ook de persoon die ik al jaren lang volg en zo Linux heb leren kennen, begrijpen en gebruiken .

Linux Café | Vormingplus - Brugge

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 aug 2016
Reaction score
99
Punten
48
Hoort dit topic niet ergens onder Linux thuis?

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.180
Punten
113
Leeftijd
65
Verplaatst.

V

Verwijderd forumlid 74

Sorry ,dat het in de verkeerde rubriek stond . Ik dacht bij mezelf het is een intressante mededeling .

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.180
Punten
113
Leeftijd
65
Voor de mensen daar bij jou zeer zeker.
Het lijkt mij echt een leuke avond.
Maar hier in het Linux gedeelte is het beter.
Ik maak er een sticky van.

Prutser

Vaak hier
Lid geworden
27 nov 2016
Reaction score
53
Punten
28
Voor de geïntresseerden die Linux willen leren kennen en leren met omgaan geeft een Linux vriend van mij in Brugge maandelijks les . Deelname is maar 5,00 € .Het is ook de persoon die ik al jaren lang volg en zo Linux heb leren kennen, begrijpen en gebruiken .

Linux Café | Vormingplus - Brugge
Kan er ook in termijnen worden betaald
Word ik gehaald en weer thuis gebracht !:)

V

Verwijderd forumlid 74

Het is maar 5 € hoor ik denk dat je 500 gelezen hebt .
Ik zie in je profiel dat je in het noorden van Nederland woont . Dat is al een heel eindje van Brugge . maar Brugge is een mooie stad , je kan er een weekend tripje van maken .
Rotterdam is Zuid Nederland , ook al een heel eindje voor jou want in Nederland bestaat ook zoiets .
Linux Presentation Day

Prutser

Vaak hier
Lid geworden
27 nov 2016
Reaction score
53
Punten
28
Het is maar 5 € hoor ik denk dat je 500 gelezen hebt .
Ik zie in je profiel dat je in het noorden van Nederland woont . Dat is al een heel eindje van Brugge . maar Brugge is een mooie stad , je kan er een weekend tripje van maken .
Rotterdam is Zuid Nederland , ook al een heel eindje voor jou want in Nederland bestaat ook zoiets .
Linux Presentation Day
Nee hoor, ik las dat het 5 € was, het was een flauw(nederlands)geintje. Bij dat soort "grote" bedragen, willen we dat nog wel eens zeggen, tenminste, hier!:D

Ik ben ook iemand die niet gauw zulke bijeenkomsten bezoekt.
Ich bin ein bisschen ein einzelgänge!

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan