• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Hulpforum' staat voor u klaar, om problemen in Windows, zoals
    traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer op te lossen.

Gekocht Logitech Muis

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.720
Punten
113
Leeftijd
65

porrelaar

Vaak hier
Lid geworden
22 aug 2017
Reaction score
194
Punten
43
Jij vindt de muis lekker in de hand liggen, voor mij zou hij waarschijnlijk te klein zijn. Daarom is het goed dat er verschillende maten in muizen zijn.
Ook mis ik aan de linkerkant van de muis de twee knoppen om mee vooruit en terug te kunnen bladeren. Die knoppen gebruik ik erg veel in de Verkenner en in de browser.
Een muis zonder die extra knoppen wil ik eigenlijk niet meer. En ze zitten zelfs op mijn muis van een tientje...

Wel fijn dat de batterijen in jouw muis lang meegaan en dat de muis automatisch in slaapstand gaat wanneer hij niet gebruikt wordt. Dat gepiel met een piepklein aan/uit schuifje onderaan de muis is ook niet alles.

Roxmarie

Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
201
Punten
43
Mooi muisje, maar ik mis inderdaad ook de 2 knoppen op de zijkant, ik heb gewoon een muisje van de action (oei reclame) die het perfect doet, en fijn in de hand ligt (vrouwenhand) ik heb er 2 en ze zijn bedraad, voor mijn laptop heb een draadloze, die de knoppen niet heeft en daar mis ik ze wel.
Veel muisplezier Abraham.

Bovenaan Onderaan