MS Office 2021

ArtstudioG

pc-aholic
Lid geworden
30 jan 2017
Reactiescore
363
Punten
223
Leeftijd
64
Kijk eens hier: KLIK HIER. Dat is waar ik al vele licenties heb aangekocht, sinds jaren. Nooit problemen mee gehad, wordt perfect geactiveerd en bijgewerkt. Instructies staan er ook duidelijk bij.

theplayer

Medewerker
Lid geworden
24 feb 2019
Reactiescore
306
Punten
243
Geweldig, ArtstudioG! Ik ga er meteen mee beginnen. Heel erg bedankt! :) Als je weer eens in de buurt bent, kom dan even aan! Gezellig!

Black Tiger

PCS-lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.622
Punten
323
Ja dat had ik gezien, ging mij er alleen maar om duidelijk te maken dat Groupdeal gewoon een goed en legaal bedrijf is.

Natuurlijk is gamers outlet voor deze Office een stuk goedkoper, maar bij Groupdeal zijn er vaak andere leuke aanbiedingen. En dan weet men in elk geval dat het een betrouwbaar bedrijf is, mocht men er iets willen kopen.

theplayer

Medewerker
Lid geworden
24 feb 2019
Reactiescore
306
Punten
243
Het kost inderdaad slechts € 8, maar het gaat niet erg soepel...
Hoe kom ik meteen al aan het begin hier onderuit...? Je kunt blijven wegklikken of OK geven. Het blijft terugkomen.

theplayer

Medewerker
Lid geworden
24 feb 2019
Reactiescore
306
Punten
243
Uiteindelijk via Taakbeheer verwijderd. Maar dat is volgens mij niet de manier...

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
8.048
Punten
323
Leeftijd
68
Je hebt dus ook Softmaker Office in je computer en de melding is een update voor Softmaker Office.
Textmaker staat open, die moet je sluiten en dan kan de update zijn werk afmaken.

Bovenaan Onderaan