• Piepcomp Support is een gezellig hulpforum met een voortreffelijk team experts en een actieve community,
    om je te helpen met problemen in jouw computer.
    Voor traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer kan jij hier hulp krijgen.

Word lid door hier te klikken en geniet daarna gratis van de beloofde hulp en de mogelijkheden die dit forum biedt.

Discussie Na 44 jaar heeft Nederland nog eens het Eurovisiesongfestival gewonnen.

Dotchiejack

Gevestigd lid
Lid geworden
23 mei 2018
Reaction score
185
Punten
43
1272

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.445
Punten
113
Leeftijd
65
Ja, dat wordt nog nog leuk ook, want Rutte zegt dat hij aan dit miljoenen kostende spektabel niks wil bijdragen.
Bovendien schijnt er een stedendans uitgebroken zijn, elk wil ze het festival organiseren.

Husky

Bekend gezicht
Lid geworden
5 apr 2017
Reaction score
26
Punten
0
Leeftijd
54
Ja gaaf, ben benieuwd waar het gehouden word ahoy zou leuk zijn, of de ziggodome in Amsterdam, maar ik denk dat die laatste ietwat klein is voor zo'n groot evenement......

Kate

Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
1.025
Punten
113
Leeftijd
79
Wat vinden jullie van Zandvoort? Daar is tegen die tijd genoeg geld binnengekomen, denk ik. En aan lawaai is men dan ook al helemaal gewend! En omdat het nu eenmaal niet anders meer kan, gaat dat nog heel wat vergader-uren en strijd opleveren!🏆

Korrigan

6-tiger met gebreken.
Lid geworden
19 jan 2019
Reaction score
74
Punten
28
Leeftijd
63
Rutte zegt geen geld uit te trekken voor het Songfestival! Dat heb ik hem ook eens horen zeggen dat er geen geld gaat naar Griekenland. En overigens draagt de omroep de last. En dat geld komt via via van de belastingbetaler. Links of rechtsom het gaat wat flappen kosten.

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Reaction score
298
Punten
0
Website
www.satellitefun.org
Er was een regisseur bij M gisteren of eergisteren, nog voordat het zingen begonnen was. Die schijnt al eerder iets soortgelijks gedaan te hebben. De kans is redelijk dat hij die opdracht gaat krijgen. Hij was ook in de gedachte dat het Ahoy of de Ziggodome de meest geschikte plaatsen zouden zijn. Als hij het evenement krijgt dan is de kans dus groot dat het daar terecht gaat komen.

Voor de rest zie ik niet in waarom wij allemaal zouden moeten meebetalen aan het songfestival. Er is zat mediageld, dat ze het daar maar van doen. Ik heb er geen moeite mee dat Rutte er niet aan wenst bij te dragen. Een van de zeldzame keren dat ik het met hem eens ben.

Husky

Bekend gezicht
Lid geworden
5 apr 2017
Reaction score
26
Punten
0
Leeftijd
54
Ahoy is volgens mij de zaal waar de meeste mensen in gaan of ze moeten het in de gelredome houden of in de arena...... hoe meer mensen er van kunnen genieten hoe mooier het is dus ben ik een voorstander van Ahoy ik denk dat daar meer ruimte is dan in de ziggodome en hoe meer kaartjes er verkocht worden des te hoger de inkomsten.....

Bovenaan Onderaan