NAS instellen

vanschagen

Gevestigd lid
hallo
ik heb een Synology NAS 115j.
maar ik kan geen mappen kompleet kopieren ,de map namen worden over gezet ,en onderliggende map namen,maar niet de in houd van mappen.
wie zou voor mij met teamviewer het voor mij willen instellen???
ik denk zelf dat het een machtigings instelling is ,maar ik heb daar geen verstand van.
graag iemand die ik ken die dat doet.
ik hoor het graag.

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Ik kan je er vermoedelijk wel mee helpen inderdaad. :) Lijkt inderdaad op een rechtenprobleem.
Je probeert mappen en bestanden van je pc te kopiëren naar je NAS neem ik aan?

graag iemand die ik ken die dat doet.
Je kent mij niet maar misschien is dat geen probleem?

vanschagen

Gevestigd lid
ja mappen van MAC naar NAS slepen ,maar de map namen komen wel in de nas,maar niet de inhoud van de map die kopieert hij niet.
wil je dat met teamviewer voor me in stellen???
dit zegt Synology na dat ik ze gecontact heb.
Thank you for contacting Synology support.

Please use Google Chrome browser to "drag and drop" the folders to the NAS. Since the compatibility issue, other web browsers may not be able to upload the folders to the NAS by "drag and drop".

vanschagen

Gevestigd lid
nee niet gekeken,maar ik heb gewoon hulp nodig.
engels kan ik niet ,en ik snap van al die termen ook niets.

vanschagen

Gevestigd lid
nee niet gekeken,maar ik heb gewoon hulp nodig.
engels kan ik niet ,en ik snap van al die termen ook niets.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Black Tiger zal later vandaag wel weer van de partij zijn.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Wat betreft de mail van Synology; zij schrijven dus dat je met Google Chrome moet inloggen op jouw NAS en dan mappen inclusief bestanden kan overzetten.

Anjo

Gevestigd lid
Ik persoonlijk denk dat de basisinstellingen al niet goed staan op de NAS.
Gedeelde map aangemaakt?
Jezelf admin rechten gegeven?