Te Koop Nationaal Computer Forum niet bereikbaar

Abraham54

Admin
Team lid
Vreemd - toen ik het tweede bericht schreef, zag de site er uit zoals het moet zijn.
Schijnbaar is meteen daarop opnieuw een klein probleem ontstaan en momenteel is de site erg traag.

Abraham54

Admin
Team lid
Inderdaad draait alles weer zoals het moet.
S210 schijnt echt een zorgkindje bij Antagonist te zijn.

Anjo

Vaak hier
Maar er zijn wel opvallend vaak meldingen over NCF........
Is daar al overleg over migratie?

Abraham54

Admin
Team lid
De S210 server is denk ik de server bij Antagonist die het meest storingen heeft.
Al eerder heb ik bij de eigenaar aangegeven te vragen om te verhuizen naar een andere server.

Abraham54

Admin
Team lid
Vermoedelijk WordPress - waarom is mij niet duidelijk maar in een andere draad schrijft Antagonist dat de nieuwste versies schijnbaar veel geheugen vereisen.

Rubensky

Moderator
Team lid
Hebben we storing bij het NCF? Ik krijg het werkelijk niet vooruit. Ik kan niet fatsoenlijk een topic openen.

porrelaar

Vaak hier
Van de 7 computerforums die ik iedere dag bezoek, zijn het NCF en Piep het traagst. Het duurt soms lang voordat een topic geopend wordt.
En als ik reageer op een topic, dan duurt het vaak lang voordat mijn reactie geplaatst is. Ik zie dan bovenaan een balkje lopen. Bovendien krijg ik vaak de melding: "Uw actie kan niet bevestigd worden. Vraag een nieuwe bevestiging aan."
In zo'n geval doe ik niets. Is ook niet nodig, want even later blijkt mijn reactie toch geplaatst te zijn. Beetje hinderlijk is zo'n melding wel.
De ene dag lopen Piep en NCF wat vlotter dan de andere dag, maar door de bank genomen zijn ze trager dan andere computerforums.
Maar goed, als ik de enige ben die daar last van heeft, dan is het niet belangrijk.

Bovenaan Onderaan