Opgelost netwerkadapter win8.1

• Topicstarter Verwijderd forumlid 98
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd forumlid 74

Voor ik daar een antwoord op geef , ook goed lezen hé
Waar meet jij dat ?
Waar het binnenkomt en tussen de modem ?
Tussen de modem en je PC ?

V

Verwijderd forumlid 74

Ik weet niet waar het binnenkomt en weet dus ook niet hoe het bij jou uitziet waar het binnenkomt .
Dit is een glasvezelinstallatie van proximus en daar komt het binnen en word het verdeelt naar de modem(s)

V

Verwijderd forumlid 74

Hoe gaan we dat meten?Jij denkt dat er misschien meer binnenkomt dan
Er word geprobeert om meer binnen te komen, maar omdat uw netwerkadaptar stond ingesteld op max 100 mbps i.p.v. op 1000 mbps heeft die het begeven .

V

Verwijderd forumlid 98

Laat me toch niet lachen,als Scarlet zegt 100mbps max voor dat te halen zul je in die straatcabine moeten gaan wonen zeker.
De technieker verteld dan ook onzin,vroeg aan die man hoeveel zal de snelheid zijn,keek op zijn laptop zegde zeker 90en met wat geluk 95!!!
Zou die dan niet zeggen als er meer kan?
Je kunt je stelling gewoon niet onderbouwen, zo dus voor mij vertel je pure onzin,want we kunnen het niet meten he.
Zal maar doos met Usb-adapers bestellen zeker als ik je verzinsel geloof,ja want de 2 andere laptops en tablet zullen ook naar de haaien gaan he.
Als drie mensen zeggen dat onboard-lan de pijp aan maarten kan geven(ook andere onboard dingen)
Kom je met iets anders af, je bent nu eenmaal de allerslimste weet ik al langer(je hint van Lubuntu ook niks...rinkelt je belleke,)

ArtstudioG

Bekend gezicht
De LAN van jouw moederbord ondersteunt toch tot 1000mbps (zie specificaties: LAN Supports one PCI Express LAN 10/100/1000 Fast Ethernet by Realtek 8111DL) of mis ik hier iets?

V

Verwijderd forumlid 74

De lan van het moederbord ondersteund inderdaad tot 1000 mbps , maar als jij die in het BIOS laat ingesteld staan op max 100 Mbps , tja dan ben ik daar niet verbaasd van dat hij zo is defect geraakt .
Met je tablet surf je toch via vifi met de ingebouwde wifi adaptar of niet ?Die kan die snelheden aan hoor .

V

Verwijderd forumlid 98

maar als jij die in het BIOS laat ingesteld staan op max 100 Mbps , tja dan ben ik daar niet verbaasd van dat hij zo is defect geraakt .
Wat ik, zeker heel vreemd vind,heb zo iets nog niet gelezen op fora's ook zouden de providers niet melden let op als je van Adsl naar Vdsl veranderd moet je Bios aanpassen als het over max 100mbps gaat.
Nog iets over die Usb-lanadapter ,heeft zeker bij eigenaar 3a4 maanden(kan ook meer zijn) gewerkt met toen het beste abo van telenet,natuurlijk was hij daar niks mee.Want dat ding laat maar 100 door en het werkt nu nog...verklaring daarvoor Swake?
Nogmaals Swake bewijs dat er meer doervoer is van modem naar pc!!!!succes.......

V

Verwijderd forumlid 74

Wat me opvalt dat scarlet over max 50 Mbps schrijft en jij bijna het dubbele haalt . :scream:

V

Verwijderd forumlid 98

Mij niet jaloers maken he Abe;)...ben ook happy hoor:cool:
En heb jij iets moeten veranderen ? Ook meer doorvoer?
Mvg
d'anvers

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Of ik iets heb moeten veranderen?
Neen - dat is het pakket wat ik heb!
Alles wel gedraad, WLAN heb ik in de modem uitgeschakeld, er is hier in het centrum een heel woud van WLAN-netwerken.

V

Verwijderd forumlid 98

Gaat het over die oude Dell(goede dell)?Volgens Swake zou je wel iets moeten doen toch?
Wat Swake me ook niet niet echt verteld is volgende ,waar juist moet ik in Bios zijn om die instelling te doen?
Mvg
d'anvers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan