• Welkom bij PiepComp Support.
    Last van problemen in Windows, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen en nog veel meer,
    het geweldige team op dit mooie en gezellige forum is er om jou te helpen. Als gast kun jij enkel het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Jij kan echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met jouw vraag, probleem of met andere leden communiceren. Als lid heb je ook de mogelijkheid deel te nemen aan een grote keur van andere forumonderwerpen die niet PC gerelateerd zijn.
    Registratie op dit forum is eenvoudig, is gratis en blijft gratis

Nieuw hier

Roxmarie

Junior lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
19
Punten
8
Hallo forum leden,

Geen idee hoe mezelf te introduceren, ik ben Roxmarie en ben graag met mijn computer bezig, maar niet zoals jullie dat kunnen. Ik red me aardig maar soms loopt er toch wat fout waarbij ik professionals als jullie nodig heb.

Ik doe veel met mijn muziekbestanden, en luister veel naar muziek. Daarnaast speel ik online games op pc en telefoon, mailen, internetten etc. Geen idee of ik veel gebruik maak van dit forum, maar wellicht wel. Bedankt voor de uitnodiging Abraham.

Groetjes Roxmarie

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
968
Punten
113
Leeftijd
65
Hallo Roxmarie,
hartelijk welkom op dit gezellige en mooie forum.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
760
Punten
113
Welkom op dit leuke forum. Fijn dat je al meteen gebruik hebt gemaakt van ons gastenboek. Ik wens je veel plezier hier!:)

DonWoozy

Junior lid
Lid geworden
21 mei 2019
Reaction score
26
Punten
18
Leeftijd
35
Hallo Roxmarie, welkom op het gezelligste computer forum van Nederland en de wijde omgeving daar rondom :-D

macguy

Applefan
Lid geworden
3 sep 2017
Reaction score
152
Punten
63
Leeftijd
22
welkom

Roxmarie

Junior lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
19
Punten
8
Bedankt voor al jullie berichten, zo voel ik me in ieder geval nog meer welkom. :)

Anjo

Gevestigd lid
Lid geworden
22 apr 2017
Reaction score
38
Punten
28
Leeftijd
64
Zal ik er nog een welkom overheen gooien dan?
Welkom....

Aarie25

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
4 jul 2018
Reaction score
103
Punten
43
Leeftijd
38