Vraag nieuwe icoontjes Office

Najsnarf

Vaak hier
Ik was een paar dagen uit de running, en tot mijn verrassing zie ik nieuwe icoontjes (ik gebruik alleen Word/Excel/PPT en Outlook.

zien er wat hipper uit.

Dotchiejack

Gevestigd lid
Deze aanpassing is ook bij mij gebeurd. Alleen het Access icoon is onveranderd gebleven.

macguy

Applefan
telt dit ook voor de 2016 versie

Veng

Gevestigd lid
Bekend gezicht
Bij mij ook, maar alleen de laptop die ik ge-update heb. Mijn desktop draait nog Office 2016 v.1902 en die is nog niet aangepast.
Wil je per sé die oude iconen terug dan zul je die bij iemand moeten "extracten" en handmatig koppelen.
Er bestaan progjes om iconen te extracten (net als icon builders natuurlijk).
Ik gebruik sporadisch: IconsExtract - Extract icon/cursor stored in EXE, DLL, OCX, CPL files

macguy

Applefan
ja bij mijn ouders ook allemaal buiten deze 2 Access icoon en Publisher icoon

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Bij mij met Office 2013 zijn ze nog altijd oude stijl, althans gezien via programma's -> Microsoft office 2013 in W10.

ShadyAngel

Vaak hier
Ik had het nog niet opgemerkt maar ja, ze zijn allemaal veranderd. Zelfs de icoontjes van extra snelkoppelingen die ik bijgemaakt heb. Mooi dus. Ik had wel al eerder gelezen dat er nieuwe icoontjes gingen komen maar toen was er alleen sprake voor Office 365. De stand-alone versies (2016-2019) zouden ongewijzigd blijven. Blijkbaar hebben ze zich bedacht.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Office 2013 zal mijn inziens niet aangepast gaan worden, Office 2016 baseert op Office 365 en dat zal dan de reden van de vernieuwingen zijn, denk ik.

Kate

PCS Senior
Yep hier ook. Alleen zie ik het nut er niet van in. Jullie wel?
Ja Hans, ik zie het helemaal! Je moet die icoontjes zien als als de kleding van dat wat er mee bedoeld wordt. En een verschoning na zo'n lange tijd, mag toch eindelijk wel eens!!
De familie Microsoft heeft in de buidel getast, zeker het vakantiegeld gekregen! 👖👕👔🧦

HansGU

Gewaardeerd
Gewaardeerd lid
Pffffff... zielig cadeautje, niet besteed aan mij. Maar goed, er zijn vast wel een hoop mensen die gek zijn op kleurtjes.

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Je moet die icoontjes zien als als de kleding van dat wat er mee bedoeld wordt. En een verschoning na zo'n lange tijd, mag toch eindelijk wel eens!!
Hahahaha, typisch vrouwen he, die willen altijd verandering. :joy:
Heb dat hier met mijn vrouw ook, om de zoveel tijd moet het bed weer anders. Mijn moeder ging regelmatig verhuizen, hier is er eentje blij met nieuwe icoontjes. LoL. :D
Als iets goed werkt vind ik het wel prima qua icoontjes, ben dan ook een man, dus elk half jaar het bed andersom in de kamer hoeft ook niet, als ik maar slapen kan is het al prima. ;)
Sorry Kate, kon het niet laten. :p

Cleza

Nieuw PCS-Lid
Ja Hans, ik zie het helemaal! Je moet die icoontjes zien als als de kleding van dat wat er mee bedoeld wordt. En een verschoning na zo'n lange tijd, mag toch eindelijk wel eens!!
:joy:

Hahahaha, typisch vrouwen he, die willen altijd verandering. :joy:
Heb dat hier met mijn vrouw ook, om de zoveel tijd moet het bed weer anders. Mijn moeder ging regelmatig verhuizen, hier is er eentje blij met nieuwe icoontjes.
Ik niet hoor! Als het goed werkt dan werkt het goed en moet je ervan afblijven en zéker ongevraagd 😠 ! Ik gebruik geen ms office meer maar als ik het nog wel gebruikte dan ging ik dus die oude vertrouwde icoontjes opzoeken om snel van die nieuwe onooglijke dingen af te komen :innocent: .

Kate

PCS Senior
Ach Tiger toch: als ik maar slapen kan! En ja, dat is nou toch echt een man! :zzz: En het zijn mooie en leuke icoontjes, vindt deze vrouw, die normaal helemaal niets met kleren heeft ( en gek op haar heksendracht is!)

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan