Nieuws Nieuws van het stijlenfront op dit forum: Quarto!

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Al een tijd zat ik te spinnen om te komen tot een soort van Quarto stijl voor XenForo.
Die stijl van Pixel Goose is er wel voor phpBB en vBulletin.

De stijl is nog niet helemaal zoals ik het wil, maar al zo ver dat ik de PCF Quarto Asphalt heb vrijgegeven.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, daar nieuw paden zijn betreden.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Nog enige aanpassingen gedaan.
Ben benieuwd naar reacties.

Kate

Enthousiast
Ik wil best reageren Abraham, maar ik ben zo'n sukkel die alleen de verschillen ziet als jij ze noemt! Ik ben helemaal gefocust op de tekst, en zolang de kleur maar blauw is, ben ik tevreden. Dus.....wat is er anders en ik ga er een oordeel over vellen!

En als toevoeging: ik ben het gaan gebruiken zodra je je bericht postte: het ziet er mooi uit.

Laatst bewerkt:

Dotchiejack

Bekend gezicht
Je weet dat ik normaal gezien naar de grijstinten grijp, maar deze vind ik heel goed meevallen.

Kate

Enthousiast
Ik ben even aan het heen en weerspringen geweest tussen de stijlen. De nieuwe stijl is wat somber en na het springen ben ik weer beland bij PCF Blauw, die ik vrolijker van kleur vind. Mijn 2e keus is de standaardstijl.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
PCF Quarto Asphalt is nu PCF Asfaltblauw.
De achtergrond is universeler geworden - en de contasttegenstellingen die niet iedereen apprecieerde zijn verleden tijd,

Kate

Enthousiast
Na weer een keer of zes heen en weer: ik blijf bij PCF Blauw, want de nieuwe stijl is me te donker. Nu zie ik echt kleur en toch is het mooi donker blauw.

Bovenaan Onderaan