Nog zo'n nieuwe

Gandalf the white

Junior lid
Lid geworden
26 apr 2017
Reaction score
26
Punten
18
Leeftijd
62
Hallo Jov, welkom op dit mooie forum.

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 aug 2016
Reaction score
123
Punten
63
Welkom.

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reaction score
54
Punten
28
Leeftijd
68
welkom, ben ook enkel vragende partij al heb ik de PDP11 nog zijn intrede weten doen...ponsbanden heb ik héél veel gemaakt en ponskaarten nog meer...en bedrading geschreven voor bedrukte kaarten, ja ik weet er wel van van...maar ik snap er geen snars van...ik blijf bij mijn leest en dat is voornamelijk vragen stellen...

Jov

Lid geworden
4 aug 2019
Reaction score
4
Punten
0
Leeftijd
85
Daar ben ik het wel mee eens hoor. Maar als je er toevallig toch mee zit, dan heb ik ook eens de gelegenheid om een ander forumlid te helpen. Anders blijf ik alleen maar aan de vraagkant.

Najsnarf

Heeft veel posts
Lid geworden
5 aug 2016
Reaction score
27
Punten
48
Wat betreft je werk in het Museon: ik weet nog dat het Museum voor Onderwijs in de Hemsterhuisstraat was. In de oorlog een bekende straat voor de zwarte handel: een brood voor bijvoorbeeld ƒ 10.-- kopen. Ook de toenmalige directeur van Wijk heb ik nog gekend. Ik zie dat die hele straat vrijwel geheel vernieuwd is.

Jov

Lid geworden
4 aug 2019
Reaction score
4
Punten
0
Leeftijd
85
Ik kwam er pas in 1968. Van Rijsinge (van de toen bekende radiopraatjes 'tussen Mens en Nevelvlek') was er in naam directeur, maar hij was er bijna nooit. In mijn tijd kon je er in voor een kwartje. Het was een gezellige boel daar. De vrouwen liepen er 's ochtends in kamerjas in de straat om met elkaar te kwebbelen. Later kwam er een supermarkt op de hoek met de Elandstraat. Die is nu ook weer weg heb ik gezien vanuit de tram. Ik kwam uit Groningen voor een begrafenis. Anders kom ik er zelden meer.
Ik ben niet meer teruggekomen in de Hemsterhuisstraat na de verhuizing naar het Museon. (Die cursieve o is geen vergissing. Het slaat op de onderwijstaak die we hadden.) De vernieuwing van die straat zal wel van na de verhuizing geweest zijn.

Roxmarie

Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
158
Punten
43
Van harte welkom en veel plezier op dit mooie forum.

Bovenaan Onderaan