• Piepcomp Support is een gezellig PC-hulpforum en beschikt over een voortreffelijk team experts om jou te helpen met problemen in Windows,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes en nog veel meer.

Word lid door hier te klikken en geniet daarna van gratis technische hulp.

Oei

predator

Gevestigd lid
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
70
Punten
28
Leeftijd
54
Daar is niks verkeerd aan Kate en snap jouw instelling en respecteer die ook .
Het ging mij er meer om is dit nou echt teveel van het goede.
Topic is toch leuke plaatje / foto's dan verschillen wij daar in van mening wat of je wel of niet leuk vind
en waar of dat thuis hoort onder welk topic.
Gr.
Pred..

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Topic is toch leuke plaatje / foto's dan verschillen wij daar in van mening wat of je wel of niet leuk vind
en waar of dat thuis hoort onder welk topic.
Gr.
Pred..
En verschillen van mening komt zelfs bij Amsterdammers voor!!;)

predator

Gevestigd lid
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
70
Punten
28
Leeftijd
54
Hahaha me hele leven lang al Kate, dat heet bij mij leven en laten leven..zou anders een zooitje worden gaan we terug naar dictators en dat gaat het niet worden..
Gr.

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
6 aug 2018
Reaction score
229
Punten
63
Website
www.satellitefun.org
Die op de vorige pagina kende ik al zijn ouwetjes. Toch wel leuk, daar niet van.
Wat er met die boon bedoeld wordt weet ik niet, misschien is de foto wat te klein, zag wel meteen 1 donkerdere boon. Maar als ik daar een Mr. Boon (bedoel je daarmee Mr. Bean?) in zou moeten ontdekken, nee dat lukt me niet.

predator

Gevestigd lid
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
70
Punten
28
Leeftijd
54
@Black Tiger
De koffie boon zit ergens een gezicht in die moet je eruit zien te halen.
Dat is de opzet ervan, als het je niet lukt pb me geef ik je een tip..
Gr..

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Hahaha me hele leven lang al Kate, dat heet bij mij leven en laten leven..zou anders een zooitje worden gaan we terug naar dictators en dat gaat het niet worden..
Gr.
Toen ik 18 jaar was mocht ik beginnen met bloed geven bij de bloedbank. In Amsterdam zat die toen op de Prins Hendrikkade. Mijn bloed was zo gedoneerd en daarna kreeg ik koffie, ontbijtkoek, en een bolletje met lever. Ik zat iedere keer wel een uur met dat alles, want er lag een stapel 'De Lach'. Nou, dat loog er niet om en ik ging nooit weg voor ik alles uit had! Ik heb tot mijn 65e bloed gegeven, maar er was nooit een leukere bloedbank!:D

predator

Gevestigd lid
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
70
Punten
28
Leeftijd
54
Dat is echt iets van de iets oudere stempel dat idee heb ik nu zo, want dat heeft mijn moedertje ook altijd gedaan haar hele leven tot een bepaalde leeftijd meen ik mag dat. Nu doet ze dat niet meer, ik zelf heb dat nooit gedaan hou niet zo van naalden in mijn arm als het niet echt nodig is.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Dat is echt iets van de iets oudere stempel dat idee heb ik nu zo, want dat heeft mijn moedertje ook altijd gedaan haar hele leven tot een bepaalde leeftijd meen ik mag dat. Nu doet ze dat niet meer, ik zelf heb dat nooit gedaan hou niet zo van naalden in mijn arm als het niet echt nodig is.
Dat valt me nou toch tegen van je, want je voelt er niets van. En het bloed wordt weer gebruikt bij iemand die bijna het hoekje om gaat. Bij een groot ongeluk hebben ze me eens van school voor de klas weggehaald met een taxi en dan ging je bloed zo naar het slachtoffer. En je geeft maar een halve liter, en je hebt zelf wel 5 liter. Het maakt zich snel weer aan, hoor. Dus dat bloed geven is echt nodig! Goed van je moeder, hoor!

predator

Gevestigd lid
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
70
Punten
28
Leeftijd
54
Tja ik kan alleen maar zeggen het is niet anders, ik kan namelijk niet tegen spuiten in me lijf als het niet nodig is, klinkt heel erg egoistisch maar het is niet anders.
Ik hoop dat mijn moedertje ondertussen genoeg heeft gegeven in haar leven, voor ons beide .

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.155
Punten
113
Leeftijd
65
In mijn diensttijd zag ik het verschil tussen Duitsland en Nederland wat bloedgeven betreft.
Jongens, wat een stapel Duitse broodjes met allerlei vleeswaren en meer en veel keus uit drinken, koffie, thee, limonades.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Goeie genade, dan ben ik nog wel iets te kort gekomen! Maar hier gebeurde het uit overtuiging en de beloning was summier. Nou ja, het is nog steeds zo, alleen is er slechts ontbijtkoek en de broodjes zijn er af.

Bovenaan Onderaan