• Piepcomp Support is een gezellig PC-hulpforum en beschikt over een voortreffelijk team experts om jou te helpen met problemen in Windows,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes en nog veel meer.

Word lid door hier te klikken en geniet daarna van gratis technische hulp.

Gekocht Office 2018 van Softmaker

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.155
Punten
113
Leeftijd
65
Ik kreeg een aanbieding om in plaats 59 euro uit te geven voor Office 2018, deze voor € 19,95 te kopen.

Ik ben daarop ingegaan en heb de versie voor Linux aangeschaft.

DonWoozy

Junior lid
Lid geworden
21 mei 2019
Reaction score
33
Punten
18
Leeftijd
35
klinkt al een goede deal en als je daarmee je dingen kunt maken/doen/editeren dan is het goed hè!

porrelaar

Vaak hier
Lid geworden
22 aug 2017
Reaction score
150
Punten
43
Ja, wanneer je eerder een versie van Softmaker Office hebt gekocht, dan zul je via e-mail een speciale aanbieding krijgen wanneer er een nieuwe versie van Softmaker Office uitkomt.

De inhoud van die e-mail kan er zo uitzien:

Beste [jouw naam]:

Je bent een gebruiker van SoftMaker Office 2016, een oude versie van onze Office suite.

Schakel nu over op de huidige versie SoftMaker Office 2018 voor Windows, Mac of Linux en profiteer van de belangrijke verbeteringen.

Gedurende enkele dagen kun je SoftMaker Office 2018 bestellen voor een speciaal bedrag:

• SoftMaker Office Standard 2018: slechts € 19,95 in plaats van € 39,95
  • SoftMaker Office Professional 2018: slechts € 29,95 in plaats van € 49,95

... en we stoppen er "MyFormatConverter Premium" (ter waarde van € 99,99) gratis bij – een toepassing waarmee je muziek, film en foto's kunt omzetten naar een veelheid aan bestandsformaten in superieure kwaliteit..
-----------------------------------------------------------

Ik kreeg die e-mail op 27-11-2018 en het leek mij ook een leuk aanbod. Bij mijn vriendin had ik een laptop staan waarop nog geen Office suite stond. Dus daar kwam voor € 19,95 Softmaker Office Standard 2018 op te staan.

Anjo

Gevestigd lid
Lid geworden
22 apr 2017
Reaction score
44
Punten
28
Leeftijd
64
Waarom deze suite ipv Libre Office?

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.155
Punten
113
Leeftijd
65
Omdat het gewoon een prachtig pakket is en voor de volle hondert procent compatibel is met MS Office.
Ik had verleden jaar een poosje het genot de beta's van dit pakket in Linux te mogen gebruiken en was vooral onder de indruk wat Writer zoal kan.

Bovenaan Onderaan