Nieuws Ook ik ga bezig met een nieuw project.

toska

Heeft veel posts
Gewaardeerd lid
krijg juist dit te zien als ik even op forumreglement klikte
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Ik kan hem gewoon openen hoor, maar ik pas ervoor om er lid te worden, hoor overdag al genoeg Corona op tv, of via de nieuws apps op mijn telefoon.
Van die banner, wordt ik een beetje gek. Dus Corona Virus Forum etc..

Ik wens je heel veel succes met dit forum.
1585162106118.png

Abraham54

Admin
Team lid
Het gekke is dat het thema bijzonder eigenwijs is en ik overweeg een ander thema te gaan nemen.

Het zal in het ontwerp zijn opgesloten dat plugins niks in die stijl kunnen, waar andere stijlen er lekker in meegaan.
Zo hebben de andere stijlen bijvoorbeeld wel de moglijkheid om een pagina met nieuwe berichten te openen en de Emeralsstijl als hoofdstijl niet.
Bovendien wordt de themakeuze onderaan ook niet getoond, alhoewel geactiveerd!

Black Tiger

Enthousiast
Ik had eerlijk gezegd iets anders verwacht, wat meer zin had om een forum over te beginnen.
Kan 'm ook gewoon openen maar pas er ook voor om lid te worden, mijns inziens zal dit ook geen mensen gaan aantrekken.
Maar veel plezier gewenst ermee.

ShadyAngel

Heeft veel posts
Ik pas er ook voor.
Heel die corona situatie hangt me de keel uit. Ik mag zelfs niet gaan werken ook al ben ik zo gezond als een visje. Mijn werkgever zit met zijn handen in het haar. Wij zijn daar maar met 3 mensen.

toska

Heeft veel posts
Gewaardeerd lid
ja is op facebook ook hoor alle dagen dat gezaag rond corona,en is het daar niet over dan is het over de vreemden en over de regeringen
pffffffffffffffff

Abraham54

Admin
Team lid
Veel gehoorde klacht in Duitsland waar de Duitsers er ook niets meer van begrijpen.
Zij hebben hetzelfde als hier - gebonden zijn aan huis en de grenzen zijn dicht.
Maar asielzoekers worden gewoon binnengelaten en welkom geheten.

toska

Heeft veel posts
Gewaardeerd lid
ja hier lappen de vreemden de wetten aan hun laars, en gaan zowel buiten als binnen hokken? begrijp niet waarom de politie en regering niet ingrijpt? zo zal die virus nooit verdwijnen, ook al doet eigen volk hun best om aan de regels te houden?Onlangs deed de politie een controle omdat er vreemden samen hokken op een bank ongeveer 10 man, ze verstonden niet wat de agenten zegden en bleven lekker zitten, maar het ocmw dat verstaan ze dan wel? als draait om geld bij die gespuis.Maar dit blijft niet duren hier komt er een burgeroorlog tegen de vreemden en de regering?

Bovenaan Onderaan