Opgelost opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kate

Enthousiast
Ja, dan ga ik nu eerst afsluiten en dan weer beginnen. Maar......ik schreef in mijn 1e bericht dat ik dit probleem had als ik 's morgens begon.

abbs

SecurityExpert
Ondersteuning
Hallo,

Doe het dan morgen ik ga toch zo offline.

Kate

Enthousiast
Ik heb het hele ritueel weer afgewerkt en ik ben weer op Piep. Maar het is nog niet gefixt! Het opstarten gaat goed en ik zie mijn bureaublad met al die icoontjes. Maar dan kies ik Chrome en ik verwacht de beginpagina van Chrome. Die komt heel traag en het woord Google blijft wit Alles duurt lang, ook piep komt langzaam. Morgen zie ik wel verder. Daaaag, fijne avond en bedankt voor zover!

Kate

Enthousiast
Morgenochtend zal ik het weer proberen en daarna ben ik de hele dag weg: kleinkinderen!

Daaaag, keep quiet!

Laatst bewerkt:

Kate

Enthousiast
Hoi Abbs,
Het is niet te geloven: vanmorgen is hij weer als van ouds: supersnel! Dus het fixen heeft het gefixt. Ik moet je wel zeggen dat ik het gevoel had dat ik verzandde in de frst.exe, frst.txt en toen ook nog frt met die toevoegingen. En dat allemaal op één bureaublad, dat ik net zo mooi had opgetuigd met een winterlandschap! Denk je dat ik dat alles weer snel weg kan doen?
En...... ik heb nog nooit gehoord van m3o4 bestanden. Dus als ik daar iets mee verprutst heb, wil je me dan eens zeggen wat dat geweest kan zijn? Voor ik dat weer doe zonder dat ik het weet.
Verder: mijn dank, maar die ken je al!

abbs

SecurityExpert
Ondersteuning
Hallo Kate,

Ik zag in je Downloads map m3u8-bestanden, kijk maar eens in die map.

Met het onderstaande tool ruim je de tools op die we hebben gebruikt:

Download
Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje voor het volgende item:
  • Remove disinfection tools

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Note: Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Maak indien nodig ook een nieuw herstelpunt (als je die aan heb staan) Handleiding.

Kate

Enthousiast
Hoi Abbs,
Deze Lenovo gaat weer als een zonnetje! Dus ik ben weer helemaal blij.

Ik heb de hele handel weer verwijderd en mijn sneeuwlandschap is maagdelijk.

Maar nu over die m3o4 bestanden. Ik weet waarlijk niet wat het betekent en wat voor bestanden het zijn. En mijn downloads brengt me niet verder.
Dus: wil je me hierna corrigeren als ik iets fout heb gezegd?
  • als ik iets download is het bijna altijd om het te installeren
  • als ik dan klaar ben met de installatie, kan de download weg
  • als het me een belangrijke download lijkt, bewaar ik die voorlopig nog
  • soms krijg ik een youtube video of zo, en om die te bekijken, moet je hem vaak downloaden, maar die valt dan ook onder mijn regime: gezien? dan weg.
  • er staat nu nog een aantal downloads in mijn map, en ik weet niet goed of bewaren zinvol en noodzakelijk is. Graag jouw advies over:
BackupperFull.exe / Firefox Installer.exe / F-SecureOnlineSCanner.exe / lite_v4.20.1win_64 ex / startup.exe (Kaspersky) / win-mg7700-1_0 / Setup en nog een heleboel meer over de bestandsbeschrijving van Office.

Nou, ik vind het eigenlijk niet veel en of er iets vreemds bij is, Joost zal het weten (maar Abbs weet het wel!).
groetjes, Kate

abbs

SecurityExpert
Ondersteuning
BackupperFull.exe / Firefox Installer.exe / F-SecureOnlineSCanner.exe / lite_v4.20.1win_64 ex / startup.exe (Kaspersky) / win-mg7700-1_0 / Setup en nog een heleboel meer over de bestandsbeschrijving van Office.
Dit zijn installatie bestanden om programma's te installeren of te updaten en na het uitvoeren kunnen die weg.

Kate

Enthousiast
Oké, daar hou ik van, abbs. Ik kijk nog even of ik al die handel echt heb en dan gaan ze naar de laptop-hemel.
Maar ik wilde dus graag weten of mijn beweringen daar boven goed.

abbs

SecurityExpert
Ondersteuning
Oké, daar hou ik van, abbs. Ik kijk nog even of ik al die handel echt heb en dan gaan ze naar de laptop-hemel.
Maar ik wilde dus graag weten of mijn beweringen daar boven goed.
Ja je beweringen zijn goed ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan