Outlook: daarom is het niet langer mogelijk om in te loggen met een naam en wachtwoord

Bij Gamers Outlet beweren ze dat je die digitale eenmalige activering ook na een crash op dezelfde configuratie terug kan installeren, activeren en gebruiken. Maar dat heb ik zelf nog niet in de praktijk omgezet wegens niet nodig met een goeie image.

64€ is nog altijd een pak goedkoper dan 220€.
Alléén de bind versies kan je via microsoft activeren (kan je daar navragen) en zoveel installeren als je wil en ook eventueel verplaatsen naar een andere pc met dezelfde licentie. Voor meerdere pc's dien je evenveel licenties aan te schaffen. Installeren gebeurt eenvoudig vanuit het ms-account. Ik verkies dit gemak.
66f6c8f0bd547-2024-09-27_17h01_52.jpg

Ik heb al goedkope licenties gehad die je maar 1x kan activeren en dat risico wil ik niet meer lopen. Er staat raar of zelden vermeld bij die goedkope versies welke versie je koopt.

Bij Gamers Outlet beweren ze dat je die digitale eenmalige activering ook na een crash op dezelfde configuratie terug kan installeren,
Ik zou niet weten waar. Er staat heel duidelijk bij gamers-outlet dat er een mogelijk risico is:
De code is geldig voor 1 pc/1 installatie en blijft voor altijd actief. Als u de installatie ongedaan maakt/opnieuw installeert, moet u mogelijk een nieuwe code kopen. De code verloopt niet.
Dus bij gamers-outlet zijn ze daar wel vrij eerlijk in, in tegenstelling tot de meeste andere sites.

@Abraham54 dan heb je dus geen bind versie. Ik heb hier informatie over ingewonnen bij die site, maar apart genoeg nog geen antwoord gehad daarop. Terwijl de instructievideo dus wel aangeeft dat je via het Microsoft account moet activeren.
Dus volgens mij is het gewoon dezelfde digitale licentie als je bij Gamers outlet voor de helft van de prijs hebt. Maar ik wacht hun antwoord nog even af.
Dat is het fijne als je geen haast hebt met een aanschaf, kun je op je gemak dingen uitzoeken. :)

en zoveel installeren als je wil
Nja relatief, wel maar op 1 pc. En activeren zit ook een bepaalde beperking op, als het te vaak gebeurt moet je even bellen om uit te leggen, maar daar loopt men bij normaal gebruik nooit tegen aan.
Natuurlijk is 64 nog een stuk goedkoper dan 220 of meer, maar ik ga dat zelf niet betalen. Zoals gezegd, dan koop ik het via mijn bedrijf en gaat het van mijn zakelijke rekening af.
Maar ik heb er gewoon m'n plezier in om rond te zoeken en te zien of ik er ook goedkoop kan krijgen net als jij. En ik kan ook rustig wachten tot bijvoorbeeld Black Friday, wie weet waar ze dan weer mee komen. :)

Ik heb die ook via mijn ex-werkgever (ben nu op pensioen maar ga nog helpen). Hij schaft die ineens voor zijn familie en mij aan. Hij koopt ineens een bundel van 20 licenties, ook bij gamers-outlet trouwens (en dan zijn die nog goedkoper).
De oudere office versies heb ik wel zelf aangeschaft nog voor ik gamers-outlet kende.

Terug
Bovenaan Onderaan