Nieuws Over de PCF stijlen en een keuzevraag.

Welke PCF stijl zie jij het liefst als standaard en gastthema

• Total voters
    10
  • Poll closed .

Kate

Gewaardeerd lid
Wel Rubensky, probeer het eens zou ik zeggen! Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt!

Mijn voorkeur gaat naar PCF Groen

als standaard en gastthema,heerlijk zacht voor de ogen.

Mijn mening wat betreft het blauw, vind ik maar niets.

Kate

Gewaardeerd lid
Oké Rubensky, Default style heeft jouw voorkeur. Ik begrijp nu wat je met 'niet bespreekbaar' bedoelde, want die keus staat er niet bij.
Maar ik ben een nieuwsgierig mens, dus ik ben al die stijlen weer eens gaan proberen. Dat is een heel werk, want je moet steeds weer naar beneden scrollen om te veranderen.
En Default style was er bij en dus koos ik die ook..

En nu komt de hamvraag voor jou: wat is het verschil waardoor je voor Default style gaat? Al die stijlen hebben kleurverschillen het verschil tussen groen en blauw is me duidelijk. En er is er een die geen sidebar heeft.
Mijn eigen stijl is duidelijk te herkennen: Shades of Grey, cream. Dus een donkere achtergrond. Maar al die andere stijlen lijken voor mij op elkaar, alleen de een is blauwer dan de ander of groener en de arcering is dan rood en dan oranje. Maar dat kan toch niet zo veel uitmaken, dacht ik.
Er moet nog een geheim verschil zijn wat ik niet zie. Help me en vertel het me!

Ze zijn inderdaad wel wat verschillend gouwepeer, maar zelf kom ik iedere keer op dezelfde keuze/voorkeur uit dus wat mij betreft doe ik het ermee. Ik ben tevreden :)

Bovenaan Onderaan