Nieuws Over Manjaro

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning

Manjaro Linux is een snel, gebruikersvriendelijk, desktop-georiënteerd besturingssysteem gebaseerd op Arch Linux.
Belangrijkste kenmerken zijn intuïtief installatieproces, automatische hardwaredetectie, model voor stabiele roll-release, mogelijkheid om meerdere kernels te installeren, speciale Bash-scripts voor het beheren van grafische stuurprogramma's en uitgebreide desktopconfiguratie.
Manjaro Linux biedt Xfce als de kernbureaubladopties, evenals KDE, GNOME en een minimalistische Net-editie voor meer geavanceerde gebruikers. Door de gemeenschap ondersteunde desktoparoma's zijn ook beschikbaar.

BRON

Hoofdpagina van Manjaro

Manjaro GNOME Edition 17.1.8 overview | Enjoy the simplicity

View: https://www.youtube.com/watch?v=H1nfbC2dgCM

Kate

Gewaardeerd lid
Good gracious, toen ik dit allemaal gelezen had, vroeg ik me ernstig af of het wel goed met me was! Deze tekst kan op alles slaan, wat me maar invalt. Maar het is vast een heel mooi besturingssysteem! Er is nog heel wat te leren voor me op dit forum. Desktoparoma's!!

Laatst bewerkt:
V

Verwijderd forumlid 74

Inderdaad Kate , Linux zit vol verrassingen . Een boeiend besturingssysteem .

porrelaar

Gevestigd lid
Ja, het bureaublad ruikt nog lekker ook. Je hebt de keuze tussen rozengeur, vanille en chocolade.
De oorspronkelijke tekst luidt: "Community-supported desktop flavours are also available."
Google Translate schoot hier flink uit de bocht... ;)

Leuk bevonden: Kate
V

Verwijderd forumlid 98

Persoonlijk vind ik de Manjaro GNOME Edition 17.1.8 heel goed.
@porrelaar hier ook geen rozengeur te rieken :)
Mvg
d'anvers

Kate

Gewaardeerd lid
@porrelaar Ik kies voor d rozengeur! Maar ik vind het toch jammer dat je mij mijn illusie van een geurend besturingssysteem ontneemt! Nu zit ik aldoor aan Windows te ruiken: een beetje belegen, hoor.

V

Verwijderd forumlid 74

@Kate als je ondervind dat je belegen Windows wat vies ruikt , je hebt van die spuitbussen met bloemen geur . Hiermee je notebook lichtjes bestuiven en je windows ruikt terug lekker . :cool:

Leuk bevonden: Kate
Bovenaan Onderaan