Opgelost Paint Shop Pro probleempje

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reactiescore
388
Punten
223
Leeftijd
71
kan ik team viewer ergens veilig downloaden, het is om de monitor van het forum een probleem met psp te laten oplossen...

pinokio

PCS-lid
Lid geworden
11 mrt 2022
Reactiescore
103
Punten
193
dit is zeer veilig hoor lynn je ziet 2 knoppen x64 bit en 32 bit, als u pc een x64 bit is klik je daarop of anders omgekeerd.

veel succes
verdere vragen stel ze dan even

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
8.048
Punten
323
Leeftijd
68
Hoi Syl,
heb jij Progressieve supranucleaire parese (PSP) en wat bedoel jij nu precies wat betreft de monitor van het forum.

Als je bedoelt dat de stijl, die je standaard ziet en mogelijk niet goed is voor je ogen,
klik dan op het kwastje in balk hierboven en kies een donkere stijl.

En laat anders weten hoe jij hier een stijl wil hebben.

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reactiescore
388
Punten
223
Leeftijd
71
paint shop pro is de naam van het programma Abraham54 en het is iets dat ik niet goed kan uitleggen omdat ik het zelf niet begrijp maar het moet "gekoppeld" worden en daar ken ik niks van, anders kan ik dat niet gebruiken, is enkel maar voor de beeldbewerking...

en het is moderator hé, niet monito, tja, ikke weer hé

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
8.048
Punten
323
Leeftijd
68
Waarmee wil dat fotoprogramma dan gekoppeld worden?

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reactiescore
388
Punten
223
Leeftijd
71
als ik dat nu eens kon uitleggen materialen die gekoppeld moet zijn aan "word"... als je me vraagt waarom? daar weet ik geen antwoord alleen dat als het niet gekoppeld is ik de les niet kan zien...

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
8.048
Punten
323
Leeftijd
68
Waarom wil jij Paint Shop Pro koppelen aan Word?

Wil je afbeeldingen in Word invoegen?

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reactiescore
388
Punten
223
Leeftijd
71
@lynn kijkanders eens hier:
heb het genoteerd maar nu even niet, heb al 3 forums en hink al een tijdje achterop, ben pas weer geopereerd en het gaat niet in de kleren zitten, mijn man heeft al 2x op 3 maanden in het ziekenhuis gelegen en altijd over en weer rijden, het is niet niks... bedankt voor de link

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reactiescore
388
Punten
223
Leeftijd
71
Waarom wil jij Paint Shop Pro koppelen aan Word?

Wil je afbeeldingen in Word invoegen?
nee Abraham, ik wil niets eigenlijk, alleen als het niet gekoppeld is en ik download de materialen dan zit er een les biij in word en dat is bij mij niet gekoppeld, ikzelf ga dat niet uitproberen, daar heb ik teamviewer voor en een yop moderator

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
8.048
Punten
323
Leeftijd
68
heb het genoteerd maar nu even niet, heb al 3 forums en hink al een tijdje achterop, ben pas weer geopereerd en het gaat niet in de kleren zitten, mijn man heeft al 2x op 3 maanden in het ziekenhuis gelegen en altijd over en weer rijden, het is niet niks... bedankt voor de link
In ieder geval wens ik je sterkte en beterschap

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reactiescore
388
Punten
223
Leeftijd
71
In ieder geval wens ik je sterkte en beterschap
dank je Abraham54, het gaat goed nu en de prognose is ook goed, m'n man is een ander paar mouwen... we komen er wel, moed houden en zien dat we wat verzet hebben...

heb jij een link voor skype voor mij?

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
8.048
Punten
323
Leeftijd
68
@lynn: als jij Skype niet hebt verwijderd, zit Skype gewoon in jouw Windows.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reactiescore
3.035
Punten
323
een link naar skype

Mocht je Skype willen zoeken klik dan naast de startknop op het zoekvak of loepje en type daar skype in, als je vervolgens de skype app te zien krijgt zit het gewoon in je Winodws. Krijg je zoals ik allemaal vermeldingen naar websites dan is het niet geïnstalleerd.
Wat in mijn situatie klopt, want ik heb het verwijderd.

Van paint shop pro weet ik weinig. Want is het nu de bedoeling om in paint shop pro word bestanden te openen? En dit in het vervolg altijd met Paint Shop Pro te doen?

Of betreft het je bestanden waar je mee aan het werk moet zoals *.png, *.jpg etc. Zodat de afbeelding bestanden standaard in Paint Shop Pro geopend worden?

ArtstudioG

pc-aholic
Lid geworden
30 jan 2017
Reactiescore
363
Punten
223
Leeftijd
64
Ik ben ook Corel Paintshop Pro gebruiker maar begrijp niet goed wat nu effectief de vraag of het probleem is. Misschien ook even melden welke windows versie (10/11) je gebruikt.

Bovenaan Onderaan