Discussie Pasen 2019

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Ik was er zelf verrast over hoe snel die voor jou speciaal gemaakte Shades versie weer weg was.

ShadyAngel

Vaak hier
Ja die speciale versie leek me weer veel te donker. Maar zodra die bloemen verdwenen waren was ik om. De oorspronkelijke staat er dus nog zonder de bloemen (ben niet bloemminded want allergisch, hetgeen ik nu de laatste dagen weer voel, hele dag niezen en snotteren..
Ik heb klaarblijkelijk een moeilijke keus want op NCF is er geen enkele die me echt aanspreekt. De NCF Groen bevalt me daat het meeste want van de andere daar is het contrast te hoog. Toch bedankt voor je werk hoor, Abraham.
Er zijn echt weinige forums die me zo lang konden boeien. Nu lees ik omdat het leuk is, vroeger alleen als er een probleem was.
Gisteren bleek op al mijn pc's Norton ineens engels. Niet dat het een probleem is maar als er nederlands is verkies ik dat toch. De taalkeuze in Norton bleek zo verstopt op hun website dat zelfs hun IT'er 3 uur met mijn 2 pc's bezig was. Ik heb nu wel weer wat bijgeleerd waar die instelling verstopt is, niet in Norton maar op hun website en dan ook op een manier waarvan je nooit denkt dat die instelling dan weer Norton zelf betreft en niet op hun website.

Bovenaan Onderaan