paypal

pinokio

PCS Lid
ik ben al zo dikwijls van besturingsysteem veranderd, dat paypal me niet meer herkend? email en wachwoord en hersteladres klopt.Ik krijg via mijn smartphone 6cijfers toe zelfs die ontvang ik niet met dezelfde nr? kreeg melding na zoveel te proberen wij weten niet of u het wel bent? wachtwoord proberen te veranderen niets helpt,captcha van hun correct ingevuld althans dat denk ik toch

Heel raar dat ik er niet meer in kan

Ik heb Paypal al jaren en na van Windows naar Windows gegaan en met PayPal nog steeds geen problemen.

@pinokio inlog en wachtwoord vergeten?

ik denk dat dit te maken heeft met veel van versies te veranderen?
Neen, dat heeft er niets mee te maken.

De melding wat je nu ziet gebeurt omdat je al te vaak foutief geprobeerd hebt.
Ik krijg via mijn smartphone 6cijfers toe zelfs die ontvang ik niet met dezelfde nr
Dit is wazig, leg dat eens uit. Je krijgt die 6 cijferige code, maar die ontvang je niet? Was is het nu, wel of niet of bij je eerdere poging wel en nu niet meer?
Nu is er geheid een andere verificatie nodig.

Neem anders even per e-mail contact met me op dan kunnen we kijken of we dat op andere manier kunnen oplossen.
Ik zou nu even helemaal NIETS meer proberen, want er is al teveel geprobeerd. En nog meer maakt het erger.
Hou je bankrekening in de gaten dat er niets aparts van af gaat wat je niet weet, in geval je Paypal gehackt zou zijn.

van mijn bankrekening kunnen ze niets afhalen, daar staat niets op en ik kan er niet onder 0 gaan dat is veilig
die verificatie heb ik zelf ingesteld dus telkens ik me inlog op paypal krijg ik op mijn smartphone 6 cijfers, die vul ik dan in (op de pc) en dan ben ik ingelogd.nee ik ontvang die niet vind ik wel raar.
daarmee(Ik krijg via mijn smartphone 6cijfers toe zelfs die ontvang ik niet met dezelfde nr) met dezelfde telefoonnr

bedankt maar helaas heb ik mijn nr niet gewijzigd. en ik heb gisteren al gemail zie email #11
om contact te maken moet ik me kunnen inloggen, maar dat gaat niet dus ook geen contact
en die email heb ik via google gevonden.

Terug
Bovenaan Onderaan