Prachtig forum

jefken

Junior lid
Hi,
even voorstellen.
Wat doet een Belg op een Nederlands computerforum? Wel dat zal dan wel zijn omdat er in België geen zijn van die kwaliteit.
Was al een hele tijd lid van NCF en ben daar een paar keer al serieus geholpen.
Via NCF heb ik PCF leren kennen en heb mij daar dan ook ingeschreven.
Hoop hier ook de nodige oplossingen en hulp te krijgen als ik mijn laptops volledig in de knoei heb gekregen.
Groeten uit Gent België.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Hallo Jefken,
hartelijk welkom op dit mooie forum.

Afgaande op wie er allemaal in het forumteam hier zitten - hoef jij je en anderen net zo goed, daar geen zorgen over te maken en zullen eventuele problemen met goed gevolg opgelost kunnen worden.

macguy

Applefan
welkom

Aarie25

Admin
Ondersteuning
Hallo Jefken,

Welkom ook hier op het forum!

Kate

Enthousiast
Dag Jefken,
Op 14 augustus heb ik je al een profielbericht gezonden om je welkom te heten. Maar ik doe dit met heel veel plezier weer, hoor, want 2x is beter dan helemaal niet.
Dus: welkom hier en ik denk zo maar dat je intussen al best een indruk gekregen hebt van Piep. Ik hoop voor jou dat je je laptops niet helemaal in de knoei krijgt zoals je het zelf noemt, maar ook dan komt er wel een oplossing. En verder: veel plezier met alles wat Piep nog meer te bieden heeft!

jefken

Junior lid
Kate,
Het is omdat ik uw profielbericht pas gelezen heb ben ik ingegaan op uw voorstel om mij toch even voor te stellen. Beter laat dan nooit zou ik zo zeggen

Kate

Enthousiast
Nou Jefken, dat waardeer ik enorm, hoor. Ik hoop dat je het naar je zin hebt!

Kate

Enthousiast
En, Jefken, ik ben een echte Amsterdamse en die zeggen nooit tegen iemand u, want ze kennen alleen je. En dat is al 78 jaar zo, dus ik hoop dat je me niet in de war maakt! :):cool:

jefken

Junior lid
Kate, in Vlaanderen zeggen we gewoonlijk "gij" of op zijn Frans gezegd tutoyeren we. Zo heeft iedereen een beetje zijn eigen cultuur. Laat je daardoor niet van de wijs brengen....

Black Tiger

Vaak hier
Awel Jefken, vreemd dat ze er in België zo weinig goede forums voor computers hebben, maar goed voor PCF. :)
Van harte welkom!

macguy

Applefan
@jefken en @Black Tiger ik zit op 4 forums en het is allemaal NL hier België geen goede forumen :confused:

jefken

Junior lid
@macguy,
dank voor de informatie:
1 is een forum voor gamers en op mijn ouderdom (71) ben ik sinds de jaren tachtig een fervent flightsimmer met MFS en fsx (microsoft flightsimulator) en x-plane 10 en x-plane11 maar de nieuwe games is te complex voor mij. Dus heb ik alleen de fora voor flightsimmers.
2 is een forum voor mac en apple. Ik ben sinds mensenheugenis een windows freak, ....en een androiter....dus...
3 Helpmij.nl is een forum waarvan ik nu terug vaststel dat ik reeds jaren lid was maar een beetje uit het oog heb verloren.

Ik heb nu eens terug gaan zoeken:
Ik ben ook lid van pc-helpforum.be

ik heb nu ook ingeschreven in www.oplossing.be

groetjes

macguy

Applefan
@macguy,
dank voor de informatie:
1 is een forum voor gamers en op mijn ouderdom (71) ben ik sinds de jaren tachtig een fervent flightsimmer met MFS en fsx (microsoft flightsimulator) en x-plane 10 en x-plane11 maar de nieuwe games is te complex voor mij. Dus heb ik alleen de fora voor flightsimmers.
2 is een forum voor mac en apple. Ik ben sinds mensenheugenis een windows freak, ....en een androiter....dus...
3 Helpmij.nl is een forum waarvan ik nu terug vaststel dat ik reeds jaren lid was maar een beetje uit het oog heb verloren.

Ik heb nu eens terug gaan zoeken:
Ik ben ook lid van pc-helpforum.be

ik heb nu ook ingeschreven in www.oplossing.be

groetjes

@jefken ik ben 21 jaar game nog graag nog een potje op Playstation en ik ben vorige jaar overgestapt van Windows naar Apple

Bovenaan Onderaan