• Ondervind jij last van problemen in Windows, zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen en nog veel meer, maak dan gebruik van het fantastische team op dit gezellige pc-hulpforum, om jouw computerproblemen opgelost te krijgen. Tevens is er een keur van andere onderwerpen aanwezig, zoals bijvoorbeeld een filmforum, dat langzaam maar zeker gestalte krijgt. Blijf niet aan de zijlijn staan, maar doe mee met Piepcomp Support.
    Registratie op dit forum is eenvoudig, is gratis en blijft gratis

Probleem probleem sneltoets toetsenbord Logitech K 200

Najsnarf

Vaak hier
Lid geworden
5 aug 2016
Reaction score
20
Punten
18
Op mijn Logitech K200 toetsenbord zitten een aantal sneltoetsen. De enige 2 die ik gebruik zijn die voor internet en voor email. Mijn emailprogramma is Outlook (2016) maar de sneltoets geeft immer een Windows-achtig emailprogramma waar alleen inkomende mails vermeld worden. Hoe kan ik dat wijzigen (andere oplossing is natuurlijk de snelkoppeling op bureaublad of werkbalk). Die besneeuwde en uitgeblust vulkaan zou wel eens Mr.Rainier kunnen zijn in de staat Washington USA: die heb ik iedere dag (in 1961) kunnen zien in de verte.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
977
Punten
113
Leeftijd
65
Outlook als standaard E-mailprogramma instellen zal denk de klus klaren met dat toetsenbord.

Najsnarf

Vaak hier
Lid geworden
5 aug 2016
Reaction score
20
Punten
18
gevonden (met enige moeite)

hartelijk dank (printscreenplaatje beetje slecht uitgevallen..)

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
977
Punten
113
Leeftijd
65
Fijn dat je het gevonden hebt (Standaard Apps).

Bovenaan Onderaan