• Piepcomp Support is een gezellig PC-hulpforum en beschikt over een voortreffelijk team experts om jou te helpen met problemen in Windows,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes en nog veel meer.

Word lid door hier te klikken en geniet daarna van gratis technische hulp.

Vraag publisher

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Vanmorgen zag ik in mijn rij met apps op mijn bureaublad opeens Publisher staan. Ik kan er mooie dingen mee maken, maar het komt toch niet zo maar uit de hemel vallen? Is dat iets van de laatste grote update? Googlen leverde me alleen op dat ik het ook kan kopen! Niet dus!!
Waar hoort het bij en kan ik onbezorgd gaan frutselen met dat programma?

Laatst bewerkt door een moderator:

abbs

SecurityExpert
Ondersteuning
Lid geworden
3 jun 2017
Reaction score
75
Punten
28
Leeftijd
54
Hallo,

Publisher behoort tot jou Office , dus je kan het gewoon gebruiken.
Hoe de icoon ineens op je bureaublad is gekomen kan zijn na een update of je kan echt toveren.

Dus ja hoe en wat daar is moeilijk een antwoord op te geven alleen kan ik je een antwoord geven dat je het programma lekker eens kan uitproberen.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Hoi Ben,

Wat ben jij al vroeg uit de veren! ik ook wel, maar nog in de pyjama, hoor! Dank je wel voor je antwoord. Ja, ik kan dus echt toveren!! Het lijkt me een leuk programma en ik ga fijn knutselen.
Wanneer ga je met vakantie? Dit kon dus misschien nog net? Wil jij mijn vraag nu ook opgelost dopen, anders stort het volk zich er nog op!

Daaaag Ben, fijne zondag,
groetjes van Syl.

abbs

SecurityExpert
Ondersteuning
Lid geworden
3 jun 2017
Reaction score
75
Punten
28
Leeftijd
54
Hallo,

Er zit meer in Office als je weet, dus ga Publisher lekker uit testen.

Ik zal het sluiten.

Groeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan