• Ondervind jij last van problemen in Windows, zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen en nog veel meer, maak dan gebruik van het fantastische team op dit gezellige pc-hulpforum, om jouw computerproblemen opgelost te krijgen. Tevens is er een keur van andere onderwerpen aanwezig, zoals bijvoorbeeld een filmforum, dat langzaam maar zeker gestalte krijgt. Blijf niet aan de zijlijn staan, maar doe mee met Piepcomp Support.
    Registratie op dit forum is eenvoudig, is gratis en blijft gratis

Vraag Push up notificaties vraag uitschakelen.

ShadyAngel

Vaak hier
Lid geworden
12 sep 2018
Reaction score
70
Punten
28
Leeftijd
59
Na het aanmelden op piep krijg ik steeds de vraag of ik push up notificaties wil uitschakelen. Als ik dit venster wegklik en dan op "niet meer vragen" klik komst nog steeds die vraag weer. Kan dit niet definitief uitgeschakeld worden?
Het is zeer irriterend als die vraag steeds terug komt.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
977
Punten
113
Leeftijd
65
Daarvoor moet je in je eigen Voorkeuren zijn om een en ander definitief uit te schakelen.

ShadyAngel

Vaak hier
Lid geworden
12 sep 2018
Reaction score
70
Punten
28
Leeftijd
59
Naar ik zelf kan zien staat dat uitgeschakeld maar als ik (op)nieuw inlog komt toch telkens die vraag weer. Of zie ik iets verkeerd?

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
977
Punten
113
Leeftijd
65
Heb je alles onder de knop Enable Push norifications uitgeschakeld?

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
768
Punten
113
Hoi, het is mij ook niet zo duidelijk en ik klik ook telkens. Enable betekent in staat stellen, dus dan krijg je notifications, wat het ook moge wezen.

Maar er staat ook in het Engels onder dat als je dit keer enable toestaat, je na uitloggen van dit apparaat, je opnieuw moet toestaan. Ik zou het fijn vinden wat notifications waren en ik zou het ook waarderen als ik begreep hoe ik ze nooit meer zou kunnen toestaan, tenminste als het geen leuke dingen zijn!

Ik heb onder mijn voorkeuren gekeken en ik kan kiezen in het zwart: disable of enable. Maar als ik er op klik, weet ik niet zeker wat ik kies, want het is niet zo dat de andere keus er dan grijs bijstaat of zo. Disable zwart gedrukt, betekent dat dan dat ik daar voor ga?

ShadyAngel

Vaak hier
Lid geworden
12 sep 2018
Reaction score
70
Punten
28
Leeftijd
59
Daar komt de aap uit de mouw. Nee dus.
Hetgeen me stoort is de vraag als ik inlog (of niet) op de piep site steeds de vraag krijg of ik push ups wil of niet. Is het dan voldoende om de vinkjes bij "push" weg te halen? De waarschuwingen (via mail onder andere) mogen blijven komen, alleen die vraag steeds?

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
977
Punten
113
Leeftijd
65
Ik heb dat probleem niet en bovendien wat mijn browser ondersteunt wordt gebruikt.
Dus anderzijds kan ik alleen maar gissen waarom jij dat probleem bij inloggen hebt.

ShadyAngel

Vaak hier
Lid geworden
12 sep 2018
Reaction score
70
Punten
28
Leeftijd
59
Hoi Abraham.
Ik heb gewoon alle vinkjes bij push weggehaald en nu lijkt die vraag niet meer te komen. Hopelijk is het zo opgelost en blijf ik nog wel de mailtjes in Thunderbird krijgen.
Ik heb pas korte tijd last van die vraag. Is er soms kortgeleden iets veranderd aan het forum waardoor deze vraag kwam?

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
768
Punten
113
Ik heb dat probleem ook, Abraham. En........sorry, maar ik ken alleen een push up bh! Wat zijn het toch voor dingen? En van wie is die vraag afkomstig? Ik heb Chrome, dus is dat dan de boosdoener?

En nogmaals: ik kan onder mijn voorkeuren niet zien waar ik voor kies! Als ik er op klik en disable wordt zwart gedrukt, betekent dat dan dat ik voor disable ga, of dat ik juist koos voor enable . Echt , ik snap er niks van.
En nu lees ik het bericht van ShadyAngel. Maar ik wil niet alle push berichten kwijt! Als ik daar voor kiezen moet, dan blijft de vraag maar komen maar dat is eigenlijk gewoon gek. Je hebt dan eigenlijk geen keus!!

ShadyAngel

Vaak hier
Lid geworden
12 sep 2018
Reaction score
70
Punten
28
Leeftijd
59
Chrome zal het niet zijn hoor Kate. Ik heb het hier met Edge (chrome en firrefox heb ik ook maar gebruik ik zelden). Ik heb alle vinkjes bij push weggehaald en nu blijft die vraag ook weg.:):)

Bovenaan Onderaan