• Welkom
    PiepComp Support is een modern en gezellig forum; ons devies is snelheid en geen reclame!

De regering heeft vanwege het “coronavirus” werknemers aangeraden om thuiswerker te worden, wij bieden derhalve een "computer APK" aan.

Wordt ook lid! Computer APK

Rooie Fik stelt zich voor.

Rooie Fik

Nieuw lid
Lid geworden
12 mei 2020
Reacties
6
Reaction score
5
Punten
3
Leeftijd
53
Hallo allemaal,

Ook ik heb de weg weten te vinden naar dit informatieve en leerzame forum. In het verleden had ik een
account op het forum van ComputerIdee, maar dat is inmiddels ter ziele, zo heb ik gemerkt.
Ik lees vooral veel mee, en spit de diverse topics door om informatie te vergaren en (wanneer nodig) daar-
mee een probleem voor mezelf op te kunnen lossen.
Wie ben ik ? Vooral een enthousiaste computergebruiker, volledig autodidact. Voor het dagelijks gebruik in
het bezit van een Lenovo 330 notebook, voor vakanties en onderweg gebruik ik een Dell 13'' notebook, een
Asus 11'' Ideapad of een Lenovo TAB 3 tablet.
De Lenovo heb ik een half jaar geleden gekocht als vervanger van mijn 14 jaar oude Toshiba Satellite: het
moest er toch ooit eens van komen: de Toshiba was gewoon 'op'... :giggle:
Verder nog iets ? Ik ben vrachtwagenchauffeur en op het moment van schrijven 53 jaar oud.
In mijn vrije tijd mag ik graag fotograferen, waarbij luchtvaart mijn grootste interesse heeft:
ben dan ook regelmatig op de luchthavens Schiphol, Düsseldorf of Köln/Bonn te vinden om daar mijn plaatjes
te schieten.

Groet, Ludo

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
16.227
Reaction score
2.833
Punten
113
Leeftijd
66
Weer een fotograaf erbij!
Ik nodig je uit om wat jij mooie foto´s vind, ook hier te laten zien.

Zie ook:

En je bent niet de eerste van ComputerIdee die hier is terecht gekomen, welkom en heel veel plezier hier.

macguy

Apple freak sinds 2014
Lid geworden
3 sep 2017
Reacties
2.520
Reaction score
890
Punten
113
Leeftijd
22
nogmaals welkom leuke avatar heb je @Rooie Fik

Rooie Fik

Nieuw lid
Lid geworden
12 mei 2020
Reacties
6
Reaction score
5
Punten
3
Leeftijd
53
@gouwepeer: nee, de bezoeken aan luchthavens zijn voor mij dagjes/weekendjes uit.
Bij mijn vorige werkgevers deed ik nog wel eens wat internationale ritjes, tegenwoordig
rijd ik braaf mijn kilometers in NL.

@macguy: dank ! Tja, ik kwam de afbeelding laatst weer tegen op internet. Meteen weer
'verdwaald' op YouTube om weer eens een aantal fragmenten van de film terug te kijken.
Voor degene die 'm niet kennen: ''A fish called Wanda'' met o.a John Cleese. Briljante film !

@Black Tiger: dank ! Eh nee, op het forum van ComputerIdee was ik bekend als ''Perkele''.
Niet dat ik vreselijk actief was daar, was vooral veel meelezen en af en toe eens een vraag
stellen als ik tegen een probleem aan liep.

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
16.227
Reaction score
2.833
Punten
113
Leeftijd
66
Mocht je hier weer als Perkele door het leven willen gaan, dan is die verandering secondensnel gerealiseerd.

Black Tiger

Senior
Lid geworden
6 aug 2018
Reacties
3.004
Reaction score
475
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
Eh nee, op het forum van ComputerIdee was ik bekend als ''Perkele''.
Ah oke, dat komt me al iets bekender voor. Die naam kan ik me vaag herinneren. Maar Rooie Fik niet, vandaar mijn vraag. ;)
Maakt verder ook niet uit hoor, puur mijn nieuwsgierigheid, je bent nog steeds even welkom.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
1.729
Reaction score
805
Punten
113
Welkom op dit leuke forum, mede fotograaf

Aarie25

Moderator
Team lid
Lid geworden
4 jul 2018
Reacties
1.270
Reaction score
490
Punten
83
Leeftijd
39
Hartelijk welkom hier op het forum

DonWoozy

Moderator
Team lid
Lid geworden
21 mei 2019
Reacties
629
Reaction score
364
Punten
63
Hallo Ludo! van harte welkom op het forum. Fotograferen is altijd leuk!

HAVE FUN!

Bovenaan Onderaan