• Piepcomp Support is een gezellig PC-hulpforum en beschikt over een voortreffelijk team experts om jou te helpen met problemen in Windows,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes en nog veel meer.

Word lid door hier te klikken en geniet daarna van gratis technische hulp.

Gekocht Samsung Galaxy Buds

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 aug 2016
Reaction score
100
Punten
48
Gisteren gekocht en binnengekregen de Samsung Galaxy Buds. In het wit.

Leuke dingen om te weten je kan er zeven uur muziek mee luisteren dan wel mee bellen. Ze zitten in het doosje waarmee je ze daarna weer kunt opladen. Die Case moet je dan natuurlijk niet vergeten op te laden. Dat kan door hem op de wireless charger van Samsung te zetten (die heb ik). Heb je geen zin om met 2 laders te gaan slepen dat hoeft ook niet. Neem alleen de oplader van je telefoon mee stop de kabel in je telefoon. Leg de telefoon op zijn kop en plaats het doosje met de Buds erboven op. Dan worden ze direct meegeladen.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Daar heb ik nog nooit van gehoord,, Rubensky. Lijken me handige dingen.

Laatst bewerkt:

Roxmarie

Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
51
Punten
28
Mooie dingen, maar omdat ze zo klein zijn en draadloos, ben ik bang om ze te verliezen.

Aarie25

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
4 jul 2018
Reaction score
117
Punten
43
Leeftijd
38

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 aug 2016
Reaction score
100
Punten
48
Uit je oren vallen doen ze in ieder geval niet zomaar. Door het uitstekende deel wat aan de achterkant in je oor klemt. Ben er gisteren mee wezen sporten dat ging prima.

Bovenaan Onderaan