Vraag Samsung pass

drive33

Bekend gezicht
Lid geworden
20 aug 2018
Reaction score
4
Punten
18
Leeftijd
59
Kan je dit weer verwijderen van je telefoon? Ik wilde andere keer mijn telefoon beveiligen met een vingerafdruk, maar die Samsung pass kwam erop te staan. Omdat ik die vingerafdruk toch irritant vond, wilde ik Samsung pass verwijderen. Maar dat lukt niet! Wie o wie?

Aarie25

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 jul 2018
Reaction score
216
Punten
43
Leeftijd
38
Als ik via Google kijk, kun je dit alleen verwijderen door de telefoon te rooten.
Heb jij dit zelf erop gezet of is dit via een update erop gekomen?

Maar als je eenmaal je Samsung hebt geroken en de Knox hebt geactiveerd, kun je niet langer je vingerafdruk of andere biometrische methoden gebruiken om in te loggen op je verschillende accounts.

Erger nog, sommige Samsung-apparaten zijn volledig afhankelijk van Samsung Pass - wat betekent dat bepaalde apps en accounts alleen kunnen worden aangemeld met Samsung Pass!

Aarie25

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 jul 2018
Reaction score
216
Punten
43
Leeftijd
38
Je kunt het wel uitschakelen met 1 van deze 2 opties.

1 Ga naar Instellingen> Algemeen beheer> Taal en invoer> Service voor automatisch aanvullen> Geen
U wordt niet langer gevraagd Samsung Pass te gebruiken wanneer u zich aanmeldt bij een nieuwe app!

2.Raak in de Samsung Pass-app de elips aan in de rechterbovenhoek om enkele opties weer te geven
. Tik op Instellingen
. Tik op Samsung Pass-gegevens verwijderen
. U wordt gevraagd het wachtwoord van uw Samsung-account in te voeren
. Zodra u uw Samsung-accountwachtwoord, uw Samsung Pass-gegevens worden verwijderd (niet uw hele Samsung-account!)
. De volgende keer dat u zich in een wachtwoordveld bevindt, wordt u door Samsung Pass gevraagd welke gegevens u wilt opslaan. Tik op de knop "Geen"

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 aug 2016
Reaction score
123
Punten
63
Ik gebruik wel een vingerafdruk de Knox is geactiveerd maar ik gebruik GEEN Samsung Pass. Dat dit verband houd met elkaar is waar. De vingerafdrukken worden opgeslagen in de Samsung Pass. Maar verder ben je niet verplicht om het te gebruiken.

Bovenaan Onderaan