• Piepcomp Support is een gezellig PC-hulpforum en beschikt over een voortreffelijk team experts om jou te helpen met problemen in Windows,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes en nog veel meer.

Word lid door hier te klikken en geniet daarna van gratis technische hulp.

Vraag Shoutbox!

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Overdag werk ik in de woonkamer op mijn smartphone, want de laptop mag van mij niet naar beneden: dan kom ik er niet meer achter vandaan!
Als ik iets in de shoutbox wil zetten via de telefoon is dat een ellende. Het vakje voor berichten is ingericht voor kleine kabouters! En niet alles werkt er ook: iets verwijderen kan niet, iets verbeteren ook niet en je doet om de 2 letters iets verkeerd!
Ligt dit aan mijn smartphone , dus ben ik de enige? En belangrijker: kan daar iets aan gedaan worden? We hebben die kelder nu eenmaal, nietwaar. Maar ik wil er niet als een gestrafte in moeten afdalen.

Ad Becude

Bekend gezicht
Lid geworden
29 nov 2018
Reaction score
123
Punten
43
Leeftijd
72
Ik zit ook niet de hele dag in de kelder, en mijn laptop staat/ligt in de huiskamer op tafel en staat niet de hele dag aan. Af en toe loop ik de forums langs, is er niets dan ga ik weer. Mijn vrouw kijkt s'avonds naar de tv, en ik zit achter mijn laptop. En dat gaat prima, forums met de smartphone doe ik helemaal niet.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Ja Ad, maar dat zou hier anders gaan! Na het opstaan loop ik door naar het computerkamertje. En dan meteen outlook bekijken en dan Piep. Uitgebreid kijken en al het nieuws enz.van startpagina. En dan weer Piep met Spotify aan. Even Yahtzee spelen op het forum van Toska. In outlook stonden gegarandeerd computer nieuwsbrieven, dus dat wordt lezen en opslaan.
Intussen heeft mijn man zijn eigen pc enz. programma en eigenlijk komen we nooit voor half 10 beneden. En dan van alles en héél veel lezen!!
en 'sAvonds: soms tv maar meestal lezen. Als ik naar bed ga kom ik pas weer boven en dan zie ik mijn laptop en ......inderdaad daar zit ik dan weer (te) lang achter!

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
6 aug 2018
Reaction score
229
Punten
63
Website
www.satellitefun.org
Als ik iets in de shoutbox wil zetten via de telefoon is dat een ellende.
Jij en shoutbox??? Ik dacht dat dit niet iets des hekses was?
Maar daar is volgens mij weinig aan te doen, misschien je smartphone eens in de brede weg vasthouden? Normaal kantelt dan het beeld en wordt ie breder en misschien ook beter leesbaar.

gouwepeer

Vaak hier
Lid geworden
4 okt 2016
Reaction score
118
Punten
43
Leeftijd
43
Website
www.gouwepeer.nl
De shoutbox is volledig responsive, maar de werkbaarheid blijft dan afhankelijk van de grootte van het scherm en de dikte van jouw vingers. Vandaar dat de Samsung Note serie mij zp goed bevalt.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
[QUOTE="gouwepeer, post: 63349, member: 61Vandaar dat de Samsung Note serie mij zp goed bevalt.
[/QUOTE]
Tja, daarom schreef ik dat het voor een kabouter was! Ik tik de hele dag op piep met mijn telefoon. Maar het regeltje van die box is heel smal, nog niet de helft van deze tekstregels. Je kunt niet terug om te kijken wat je schreef en om iets te verbeteren. Het is gewoon: gaan met die banaan en dat is het dan. Hier tik ik best snel met mijn vinger.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Jij en shoutbox??? Ik dacht dat dit niet iets des hekses was?
Heksen houden er niet van maar houden er ook niet van als in die kelder mensen maar zitten te zitten en dan nemen ze hun bezem mee naar beneden en kwetteren er op los! En dat is best leuk vindt mijn zwarte kat!
En het scheelt wel iets als ik mijn telefoon kantel, Tiger!

Laatst bewerkt:

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.155
Punten
113
Leeftijd
65

Als het pijltje zo staat - dan staat de invulregel bovenaan in shoutbox.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Ja Abraham, hij staat (en stond) zo en de invulregel dus boven. Maar die regel is zo smal, je kunt er veel in kwijt maar als je iets fout doet kun je alleen maar in huilen uitbarsten!

macguy

Applefan
Lid geworden
3 sep 2017
Reaction score
163
Punten
63
Leeftijd
22

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Volgens mij is die box in ruste!;) Dat weet onze Abraham vast wel.
Ik denk dat er weinig gebruik van gemaakt wordt. Ik heb mijn best gedaan Bertus, maar het is niet mijn ding want ik heb alleen het weer als gesprek, en dat zie ik buiten wel. En jij moppert ook over te weinig schrijvers.
Ik ben helemaal blij met de rest van Piep. Er worden daar ook regelmatig leuke en mooie plaatjes gezet waar je op kunt reageren, probeer die nu eens!
Maar als je een PB schrijft aan me, schrijf ik terug, hoor! Deze kelderbox ziet me niet meer.
En Jens: er is toch een slaapboek waar ik je schrijf?

Bovenaan Onderaan