Nieuws Stijlen vernieuwd

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Vanavond zijn de Shades Of Grey (Blue en Creamy) vernieuwd geworden.
Er zijn kleine verbeteringen met betrekking tot leesbaar zijnde tekst gemaakt.

Verder is het thema Royal geïnstalleerd, wat al voor een deel geheel veranderd is van kleur (roze en rood naar blauw).

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Nice. Was er nog iets te doen aan dat "gebruiker" foutje bij de likes in die Engelse taalmodule wat ik ooit eerder gemeld heb?
Dat je {gebruiker} krijgt te zien i.p.v. de daadwerkelijke gebruikersnaam zoals in de NL taalmodule?

macguy

Applefan
die redblack ook niet mis

Abraham54

Admin
Ondersteuning
@Black Tiger - dat bij likes stoort mij ook - ik heb al iets gevonden en verbeterd, maar ben nog zoekende.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
De Royal stijl is inmiddels verder aangepast.
Er zitten interessante details in.

macguy

Applefan

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Nieuwe stijlen zien er trouwens wel mooi uit Abraham54. Die Redblack is wel gaaf inderdaad.

gouwepeer

Vaak hier
@Black Tiger - dat bij likes stoort mij ook - ik heb al iets gevonden en verbeterd, maar ben nog zoekende.
Zo te zien komt dat doordat de tekst tussen de haakjes { en } zijn gewijzigd bij het vertalen. Hierdoor kan de juiste waarde niet worden weergegeven. {gebruiker1} moet dus weer terug naar {user1} worden gezet.
Vul in het admin paneel bij "zoek frases" hetvolgende in bij "titel bevat": likes. om alle frases te vinden.

ShadyAngel

Vaak hier
Had de PCS BlueBlack eerder niet een andere benaming? Ik dacht dat deze eerder anders noemde toen ik deze instelde als standaard. Ik vind deze nog altijd het mooiste en duidelijk (voor mij toch)

Abraham54

Admin
Ondersteuning
De stijl die jij eerder gebruikte is weg vanwege opruiming en alternatieven in de PCS serie.
Zo komt PCS BlueBlack in grote mate overeen met CyBlueBlack.

ShadyAngel

Vaak hier
Ik had het verschil zonder dit topic niet geweten want het was met zonder dit topic niet opgevallen omdat ik nu nog eens even naar de stijlen ben gaan kijken. Misschien dat ik het verschil zou merken als ik ze naast elkaar zie.
Bij NCF heb ik een groene stijl ingesteld om het verschil te merken als ze beiden openstaan.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Ik ook met groene stijl!

Bovenaan Onderaan