Taakbalk

Johannes1956

@t your Service " all Time
:rolleyes: heb ik weer, mijn taakbalk onderin de laptop verdwijnt iedere keer, komt alleen tevoorschijn als ik de muis erop hou

heb al tig keren de instellingen nagelopen en geprobeerd, is opeens gebeurd, heb niks veranderd of verkloot zoals dat heet.

Iemand een idee waar ik nog verder kan zoeken, heb van alles al geprobeerd :cry:

Ik heb die keuze al jaren.
Klik met rechts op de taakbalk en kies voor Taakbalkinstellingen > Gedrag van de taakbalk > taakbalk minimaliseren.

Ook daarin heb je dat werkmenu, maar dan wat minder uitgebreid als in Win 11.
Naar ik staat minimaliseren meteen in de hoofdpagina van de taakbalk aanpassen.

@Roxmarie en @Abraham54
:oops:
Dankjewel voor de juiste Tips, had er lang na liggen zoeken, is nu opgelost (y)

Maar nu is het ongelofelijke gebeurt, eigenlijk kan dat helemaal niet.
Twee maanden terug gaf de update aan uw systeem is niet geschikt om Windows 11 te installeren
En wat gebeurt er nu, om 15.05 uur staat bij updates uw systeem is geschikt voor Windows 11 o_O:eek:
Ik dacht eerst aan een Systeemfout, toch de gok gewaagd en ja hoor 16.15 uur staat Windows 11 version 22H2
Op mijn oude Dell, ben ik wel even zoet mee, weer alles uitzoeken waar wat zit

@pinokio ziet er proper uit, maar bij Windows 11 zal dit niet gaan lukken, denk ik.
wil graag het start menu links hebben zoals bij het oude ,ben nog steeds zoekende :unsure:

Klik met rechts op de taakbalk en kies voor Taakbalkinstellingen > Gedrag van de taakbalk >> Uitlijning van taakbalk.
Aan de rechterkant zie je een knop met Centreren.
Klik op die knop en kies voor Links uitlijnen.

@Abraham54
Dank je heer AB, heb het volgens uw Tip kunnen vinden (y)
Zoals u weet heb ik altijd gezegd dat ik bij Windows 10 zou blijven tot 2025
Maar sinds gisteren ben ik in het bezit van een goedwerkende Windows 11 eerlijk is eerlijk wat is, dit fijn werken met alles.
Het is even wat zoekwerk, maar dat is een mooi tijdverdrijf, het enige wat ik nog moet uitzoeken is dat ik het aanmeldscherm met pincode nog niet krijg ingesteld, maar dat zal ook nog wel eens langskomen, prachtig systeem waarvan ik nu pas de voordelen van ondervind:love:

@Abraham54 ja daar zat ik in ,helaas weet ik nog niet hoe het knipprogramma werkt anders had ik je kunnen laten zien dat alleen de optie Wachtwoord ingeven aanklikbaar is en al het andere niet

6609c92975f69-Schermafbeelding_2024-03-31_213123.png

Terug
Bovenaan Onderaan