Nieuws theplayer junior-moderator

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Ik heb theplayer tot junior-moderator gepromoveerd, zodat hij op die wijze zijn filmberichten op zijn wijze kan blijven aanvullen - ook al zijn deze berichten gesloten.
Ik ga ervan dat iedereen dit begrijpt en we wensen de theplayer dan ook veel plezier met zijn nieuwe mogelijkheden.

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Natuurlijk begrip voor. En filmberichten is weer een leuk extra'tje voor de liefhebbers.
Veel plezier met je nieuwe mogelijkheden Theplayer!

Kate

Enthousiast
Dit is geen vraag, maar een opmerking. Ik kijk sinds een paar dagen wat minder op Piep, noodgedwongen, en mijn laatste daad was geloof ik The Player welkom heten. Ik vind zijn bijdragen heel leuk, maar ik had het toch ook wel leuk gevonden als ik ergens gelezen had dat hij nu moderator is geworden! Heeft het ergens in een hoekje gestaan waar ik dus overheen keek?
Want het is toch een goede gewoonte dat je iemand feliciteert met zijn promotie en de aankondiging daarvan heb ik dus gemist.

Dus nu maar: hartelijk gefeliciteerd met je promotie op dit forum, Player!😀

axe0

BSOD Expert
Klinkt een beetje vergelijkbaar als mijn promotie tot moderator ;)

Veel success theplayer!

Aarie25

Admin
Ondersteuning
Lijkt mij een goed idee.
Ik wens hem veel plezier en succes met zijn promotie!

theplayer

Moderator
Ik voelde me al zeer vereerd en nu door jullie reacties nog meer!
1055

Ik heb nieuwe mogelijkheden ontdekt dus ik probeer het het zo aantrekkelijk en gevarieerd mogelijk te maken....!

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
kate zei:
maar ik had het toch ook wel leuk gevonden als ik ergens gelezen had dat hij nu moderator is geworden! Heeft het ergens in een hoekje gestaan waar ik dus overheen keek?
Hoe bedoel je precies Kate? Dit is toch het bericht waar je het over hebt, waarin aangekondigd wordt dat hij junior moderator is geworden?
Er stond ook nog ergens anders een bericht van Abraham dat hij het idee had opgevat dit maar te gaan doen. En dit hier is het aankondigingsbericht.;)

ShadyAngel

Vaak hier
Filmberichtjes?
Staat me wel voor deze gelezen te hebben maar waar (hoe) kan ik dit terug vinden?
Film zijn met pc mijn grootste hobbys.:)

Kate

Enthousiast
Hoe bedoel je precies Kate? Dit is toch het bericht waar je het over hebt, waarin aangekondigd wordt dat hij junior moderator is geworden?
Er stond ook nog ergens anders een bericht van Abraham dat hij het idee had opgevat dit maar te gaan doen. En dit hier is het aankondigingsbericht.;)
Dan heb ik niet goed gezocht, denk ik.

ShadyAngel

Vaak hier
Die had ik dus wel gelezen maar het filmpje was me niet eerder opgevallen. Leuk. Mies heb ik toen wel dikwijls meermaals op TV gezien( veel spelshows). Ook op de toenmalige BRT als ik me goed herinner.

macguy

Applefan
succes

Bovenaan Onderaan