• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Helpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

Tom Dumoulin 2e in de TOUR

Husky

Bekend gezicht
Lid geworden
5 apr 2017
Waarderingsscore
26
Punten
0
Leeftijd
54
Na natuurlijk een fantastische zege van Thomas, is Tom Dumoulin 2e geworden van team Sunweb toch knap tegen die sky train. En Roglich werd vierde en Steven Kruiswerk vijfde toch knap van team lotto-jumbo.....het was weer een mooie spannende tour de France.

HansGU

Gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
147
Punten
63
Leeftijd
75
Jawel, een razend knappe prestatie van Tom. Ik kijk nu al uit naar volgend jaar met daarin hopelijk een langere tijdrit dan in deze editie. Nu was het een volslagen kansloze klus om de verloren tijd goed te maken. Meneer Thomas kan er namelijk ook wat van, kijk maar naar het verschil op de finishlijn bij de tijdrit en daarom ben ik bang dat Tom Dumoulin in dezelfde Tour-categorie zal gaan vallen als waar in vervlogen tijden Raymond Poulidor en Joop Zoetemelk hem voorgingen.

Het valt me overigens wel op dat, waar waar vroeger in de Tour meerdere lange tijdritten de definitieve nekslag waren voor de concurrentie van om maar wat namen te noemen, Delgado, Indurain en weer wat langer geleden Anquetil en Bobet, de tijdrit de laatste jaren min of meer in de ban is gedaan.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan