• Welkom bij PiepComp Support.
    Last van problemen in Windows, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen en nog veel meer,
    het geweldige team op dit mooie en gezellige forum is er om jou te helpen. Als gast kun jij enkel het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Jij kan echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met jouw vraag, probleem of met andere leden communiceren. Als lid heb je ook de mogelijkheid deel te nemen aan een grote keur van andere forumonderwerpen die niet PC gerelateerd zijn.
    Registratie op dit forum is eenvoudig, is gratis en blijft gratis

Bureaublad Toon jouw bureaublad

macguy

Applefan
Lid geworden
3 sep 2017
Reaction score
152
Punten
63
Leeftijd
22
@predator wist niet dat jij ook een Apple had welke ?

predator

Gevestigd lid
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
24
Punten
18
Leeftijd
54
@macguy
Ik kan geen datum vinden van deze post, staat boven May 7 2019 dat lijkt me sterk en denk ik niet te kloppen.

Dus sorry als ik wat laat reageer ik was lekker een lang midd weekje ertussen uit met de fam.
@predator wist niet dat jij ook een Apple had welke ?
Ik meen dat ik alle apparaten die ik heb ingevuld heb op mijn info profiel pagina en dat iedereen dat gewoon kon zien. Geen idee zal ik wel fout hebben.
Antwoord op je vraag macguy, ik heb een mac book pro retina 15 inc midd 2014 nog nooit geen last mee gehad geweldige klaptop, verder heb ik een i phone I pod en een motorola Phone verder een desktop acer en een oude HP media center desktop. Die laatste twee staan niet vermeld in me info profiel meen ik.
Gr.
Pred..

macguy

Applefan
Lid geworden
3 sep 2017
Reaction score
152
Punten
63
Leeftijd
22
@predator het begonnen met oude ibook G4 toen Apple leerde kennen voorheen altijd Windows en toen september 2018 deze imac 27 1TB gekocht voor mijn 21 verjaardag en dit jaar in maart een Iphone 7 128GB gekocht

predator

Gevestigd lid
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
24
Punten
18
Leeftijd
54
@macguy
Ik had voorheen ook altijd met windows gewerkt en phone Android, in het begin moest ik erg wennen aan de i phone omdat die geen pijltje terug optie heeft zoals in Android.
Maar als je er aan gewend raakt zijn het gewoon super toestellen en nu gebruik ik beiden besturing systemen ..
Gr..

macguy

Applefan
Lid geworden
3 sep 2017
Reaction score
152
Punten
63
Leeftijd
22
@predator voor mijn geen Windows en phone Android meer

predator

Gevestigd lid
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
24
Punten
18
Leeftijd
54
@macguy
Hahaha dat was mij wel duidelijk hoor alleen bij het invoeren van je naam verteld het hele geheim van je besturingsysteem..
lol... ;)
Gr..

DonWoozy

Junior lid
Lid geworden
21 mei 2019
Reaction score
26
Punten
18
Leeftijd
35
Ik gebruik mijn desktop alleen maar om heel even wat neer te zetten voor de rest werk ik altijd vanuit mijn start menu en de verkenner.

1325

Bovenaan Onderaan