drive33
PCS Lid
- Lid geworden
- 20 augustus 2018
- Waarderingsscore
- 17
- Punten
- 18
- Leeftijd
- 64
- OS
- Windows 11
Begin dit jaar ben ik uit Twitter (X) "gegooid" wegens schenden van de regels. Ik weet van niets en snap er niets van. Ik wil nu mijn account opnieuw activeren, maar dat lukt niet. Ik heb natuurlijk wel mijn inloggegevens en die heb ik ook goed ingevuld. Maar dan moet ik een bevestigingscode via mijn mail krijgen. Ik heb het nu al 3 keer geprobeerd, maar ik heb nog niets binnen. Ook had ik het al eerder geprobeerd (vorige maand) en ook die code is nog steeds niet binnen. Ook heb ik Twitter (X) op mijn telefoon gezet, maar daar heb ik hetzelfde probleem.
Kan iemand mij vertellen of hun een mailadres hebben waar ik deze klacht naartoe kan sturen?
Ik heb ook geprobeerd om een nieuw account aan te maken, maar ook dan moet je een bevestigingscode krijgen. En die heb ik dus niet...
Kan iemand mij vertellen of hun een mailadres hebben waar ik deze klacht naartoe kan sturen?
Ik heb ook geprobeerd om een nieuw account aan te maken, maar ook dan moet je een bevestigingscode krijgen. En die heb ik dus niet...