Vraag uitschakelen van mails

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Ik heb jouw discussie naar het juiste forumdeel verplaatst.
Maar ik begrijp niet helemaal waar jij nu op uit wil.

Begrijp ik misschien goed, dat je via het lidprofiel e-mail sturen uitgeschakeld wil hebben.

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Bedoel je als admin of leden naar leden? Dat moet je kunnen vinden in de permissies van gebruikersgroepen, zo ongeveer, dit is nog van de oude phpBB versie.

• Ga naar het beheerderspaneel
  • Klik op het tabblad: Permissies
  • Klik aan de linkerkant op: Permissies groepen
  • Selecteer in het drop down menu de groep: Geregistreerde Gebruikers en klik op "Bevestig"
  • Klik dan op de link: Geavanceerde permissies
  • Klik dan op het tabblad: Andere
  • Daar vind je de permissie: Kan e-mails versturen deze kun je op NEE of NOOIT zetten.Klik vervolgens op "Pas Permissies toe"
Let wel op, als er gebruikers ook in een andere gebruikersgroep zitten waar dit nog op JA staat, kunnen ze alsnog mail versturen.

Of bedoel je iets anders?

toska

Gewaardeerd
Bekend gezicht
nee dat bedoel ik juist dat versturen van mails van elke lid word uitgezet, heb een persoon gehad die via die weg een mail stuurde om naar zijn forum aan te melden, maar heeft pech niemand is naar daar gegaan zijn leden die me trouw blijven heb dan ook die lid verband met inclusief ipadres en emailadres

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Oke dus ik begrijp dat dit de instelling was die je zocht en het gefixed is?

Dat houdt kwaadwillenden overigens niet tegen reclame via PM te versturen, er zijn er ook altijd die dat doen helaas.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Uitschakelen dat leden op het forum e-mails kunnen versturen: Beheer >> Algemeen >> Linkerkolom >> Onder Cliëntcommunicatie >> E-mailinstellingen

Gebruikers versturen e-mail via forum:
In plaats van het weergeven van het gebruikers e-mailadres, kunnen gebruikers e-mail versturen via het forum. Op Uitgeschakeld zetten!

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Dat methode die Abe schrijft is om de optie voor het gehele forum uit te schakelen, iedereen dus.
De methode die ik aangaf is om het per gebruikersgroep te kunnen uitschakelen, zodat bijv. Admins die functie wel nog kunnen gebruiken.

Het kan dus beiden, is maar wat je wilt hebben.

Top Bottom