Nieuws Vandaag een nieuwe stijl toegevoegd.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Vandaag heb ik het standaard thema van XenFo 2 (Default Style) een beetje aangepast (zelf vind ik het woord subtiel aangepast toepasselijk).
Ik vind de stijl ook rustig.

In het stijlmenu kies je voor Default Style PCF.

Ik ben nieuwsgierig naar jullie mening.

Kate

Enthousiast
Gewaardeerd lid
Ik zie lang niet alle aanpassingen denk ik, maar ik ben wel blij dat ik op mijn gsm, waar ik die stijl gebruik, nu geen doorzichtige Forumlijst meer heb. Dus ik ben blij met deze aanpassing!

Veel beter deze instelling, menuinstellingen waren hiervoor slecht leesbaar. Als ik niet ingelogd ben moet ik deze instelling telkens opnieuw instellen. Is dit niet vast in te stellen?

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Zal ik dan deze stijl als standaardstijl instellen?

Is gedaan!
Ik moet natuurlijk ook aan de mobiele gebruikers denken.
Ok, bedankt. Blijft deze instelling nu op mijn pc behouden? Moet ik deze dan op mijn laptop nog apart instellen?
Van websites instellen (net als programmeren) enz heb ik totaal geen verstand.

Ik heb denk ik deze instelling gevonden onder voorkeuren. Forum is nog een beetje nieuw bij mij maar samen met NCF toch de beste en leukste die ik al ben tegengekomen.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Ik hoop dat iedereen tevreden is met de genomen stijl verandering.

Toen ik de berichten aan het lezen was hiero, dacht ik aan nog een dingetje wat het forum misschien wat moderner zou kunnen maken. Maar ik weet niet of het kan of in de toekomst en ik spreek voor mezelf want anderen vinden het misschien helemaal niks.

Maar ik zou graag een bewegende gif afbeelding als portret foto willen hebben of kunnen selecteren als optie. (moet niet mag wel)

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Gif afbeeldingen zijn volledig uitgeband in XenForo en er is bij mijn weten nog geen add-on voor XF-2 die dat mogelijk maakt.

Leuk bevonden: Paul

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Je hebt gelijk wat de achtergrond - waarom die kleur ten opzichte van de standaard stijl is veranderd, is vooralsnog een raadsel.

Kate

Enthousiast
Gewaardeerd lid
Inderdaad is alleen de naam van het forum in een goede witte kleur, de rest heeft een waas er over. Het lijkt wel alsof de lichtblauwe nullen en enen feller zijn geworden.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
De letters zijn nu wit in de header, dat had ik eigenlijk al eerder willen doen.
Maar waarom de achtergrond zich niet van kleur laat veranderen is mij op dit moment een groot raadsel.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Gevonden.
Nu is de achtergrond in dezelfde kleur als het originele XenForo standaardthema.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Ik heb de forumblokken nu plat gemaakt, ik denk dat dit ook fijner is voor mobiel gebruik.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Analoog aan wat XenForo 2.1 introduceert bij de avatars, zijn in de standaard stijd de avatars nu ook rond.

Bovenaan Onderaan