Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar erger ik me ook aan. Men doet alsof de wereld vergaat en de 2,3 miljoen mensen dom zijn of niet begrijpen waar ze op gestemd hebben.Het demonstreren tegen al die "domme kiezers" die op Geert Wilders hebben gestemd.
En nog altijd niet, mijn buurman was een kleurling, als ik me niet vergis van Nigeria, we zijn 20 jaar beste buren geweest, met de joden hebben we ook nooit een probleem.Ik ben zeer zeker ook geen racist
Dat noemen we hier cordon sanitaire en bestaat al van 1989.is het demoniseren van de PVV.
Nee een cordon sanitaire heeft de betekenis buiten sluiten. Dat gebeurt hier ook al vele jaren lang.Dat noemen we hier cordon sanitaire en bestaat al van 1989.
Volledig mee akkoord.Het probleem zijn met name de economische vluchtelingen die veel rotzooi trappen. En helaas ook jongeren die gewoon hier wonen maar door de hoge geldbedragen die ze kunnen verdienen aan illegale zaken en lage gevangenisstraffen in relatieve weelde en gebrek aan opvoeding, gewoon doen wat ze willen.
Natuurlijk moet je niet iedereen over dezelfde kam scheren, ik had ook een Marokkaanse buurman, ik heb hem gewoon eens uit de brand geholpen omdat hij zijn lichten van zijn vrachtwagen had laten opstaan, ik heb zijn baas gebeld om dit te vermelden, is hij het nooit vergeten, nadien deed hij zelfs mee met de straatfeesten, zijn vrouw kwam iedere keer aanzetten hun groene thee . (en de kinderen speelden onder elkaar)ik heb zelf ook diverse Marokkaanse kennissen en wij kunnen goed met elkaar opschieten.
Ik ken het verschil, maar voor mij komt het op hetzelfde neer, zoveel mogelijk zorgen dat de winnaar geen kans krijgt.Nee een cordon sanitaire heeft de betekenis buiten sluiten. Dat gebeurt hier ook al vele jaren lang.
Demoniseren is echt iemand of een partij in een bijzonder kwaad daglicht en doen alsof die alleen maar kwaad willen stellen
Is natuurlijk weer een vreemde luis in de Nederlandse pels.Yesilgöz
Ja als dat geen truukje is om meer te kunnen binnenhalen bij toch mee regeren. We zullen zien.Na een verlies van tien zetels wil de VVD geen zitting nemen in een nieuw kabinet, maar dat hooguit gedogen.