• Welkom bij PiepComp Support.
    Last van problemen in Windows, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen en nog veel meer,
    het geweldige team op dit mooie en gezellige forum is er om jou te helpen. Als gast kun jij enkel het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Jij kan echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met jouw vraag, probleem of met andere leden communiceren. Als lid heb je ook de mogelijkheid deel te nemen aan een grote keur van andere forumonderwerpen die niet PC gerelateerd zijn.
    Registratie op dit forum is eenvoudig, is gratis en blijft gratis

Gesloten Vervelend mailtje van PcTuts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
760
Punten
113
Omdat ik toch zo'n vreselijk nieuwsgierig mens ben, ben ik nog eens op dat forum gaan kijken. En ik kan alleen maar herhalen: de eerste indruk van een forum moet zodanig zijn, dat het positief over komt, en dat je problemen ziet die opgelost worden.
Lees eerst eens wat er allemaal al zo geschreven staat en hoe het er staat!!! Er is daar nog een heleboel te doen door Tuts!!

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
6 aug 2018
Reaction score
186
Punten
63
Website
www.satellitefun.org
Ehmz... ik denk dat jullie allemaal iets vergeten.
Het kan heel goed zijn (lijkt me ook voor de hand liggend) dat dit een automatisch mailtje is, een inactivateits mod of een mod die automatisch telt van "indien wel lid maar niet 0 post dan stuur mailtje". Er zijn veel forums die dit hebben en dat hoeft dus niet kwaad bedoeld te zijn.

Er hangt echter wel de plicht bij om te posten en dat zie ik persoonlijk ook niet zitten. Maar ik vind wel dat elk forum (zeker een met downloads) dat voor zichzelf mag uit maken en ook wel mag vragen dat gebruikers op zijn minst 1 post doen (een voorstel post is dan het gemakkelijkst) om verder deel uit te maken van het geheel. Want je hebt als forum feitelijk niets aan gebruikers die zich registeren en vervolgens nooit meer iets doen.

Dus mijns inziens zijn de meesten van jullie hier toch wat te negatief over, waarbij dus vrijwel zeker ook nog sprake is van een automatische mail.

Sinds 2 minuten ben ik verbannen 😂🖕
En dan zou ik juist hiermee verder gaan. Je hebt gevraagd je account te verwijderen. Dat dit misschien niet op de allernetste wijze is gedaan is tot daar aan toe. Maar je had nog niets gepost dus ook geen reden om je te verbannen.
Ze zijn als forum net zo goed verplicht volgens de AVG aan jouw wens te voldoen. En verbannen is dus niet hetzelfde als verwijderen, waar jij dus uitdrukkelijk om gevraagd hebt.
Ik zou dat niet accepteren.

Aarie25

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
4 jul 2018
Reaction score
103
Punten
43
Leeftijd
38
Ongeacht of het een automatische mailtje is geweest. Je kunt niet eisen dat mensen zich Voorstellen of anders gaan er dingen veranderen, zoals de snelheid. Is in mijn ogen gewoon chantage.
Dat moet je als forum toch niet willen. Als je gewoon normaal vraagt om je even voor te stellen dan zullen er gewoon mensen zijn die dat doen.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
760
Punten
113
Want je hebt als forum feitelijk niets aan gebruikers die zich registeren en vervolgens nooit meer iets doen.
Nee, deze leden doen nooit meer iets. Maar laten we wel wezen: in principe gaat iemand naar een computerforum omdat hij/zij een computerprobleem heeft. Je moet je aanmelden om dat probleem opgelost te krijgen en boem, je bent lid. Prima, en je probleem wordt opgelost. Natuurlijk (!) bedank je de helpers even en dan ga je over naar je dagelijkse werk.
Stel je voor dat je dan nog iets moet bedenken voor het forum! De meesten weten natuurlijk niets, en blijven dus gewoon lid in afwachting van hun volgende probleem. En eigenlijk is dit de normale gang van zaken, want het is toch een beetje apart om je steeds aan- en af te melden. Werk voor Abraham!

En dus ben ik blij dat we niet bestookt worden met invallen die noodzakelijk gevallen zijn! :) Ik herhaal het nog eens: er zal er maar een bij zijn die een zangclubje op Piep wil beginnen! Hoewel je dan wel onbedaarlijk kan lachen, denk ik! Maar het volste recht om te proberen, per slot zijn er ook malle leden die taalbijdragen gaan leveren!:giggle:

Ron01

PcSave - computerhulp voor de kleine beurs
Lid geworden
11 dec 2018
Reaction score
37
Punten
28
Leeftijd
58
Website
www.pcsave.nl
Wat mij betreft steek ik hier verder geen energie meer in en is de kous af. Wat bereik je ermee?
Er is daar duidelijk iets mis, als je ziet hoeveel mensen deze mail hebben gehad en zich nu haasten om zich (opnieuw) voor te stellen.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
760
Punten
113
.

Ad Becude

Gevestigd lid
Bekend gezicht
Lid geworden
29 nov 2018
Reaction score
92
Punten
28
Leeftijd
72
Ja Ron en Kate ik zet er ook een . achter.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
760
Punten
113
Prima: einde discussie ook bij mij!

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
6 aug 2018
Reaction score
186
Punten
63
Website
www.satellitefun.org
Je kunt niet eisen dat mensen zich Voorstellen of anders gaan er dingen veranderen, zoals de snelheid. Is in mijn ogen gewoon chantage.
Je moest eens weten hoeveel forums er vereisten dat gebruikers actief zijn d.m.v. het posten van een bericht. En dat gebeurt omdat er steeds meer forums afsterven.
Maar ieder zijn gedachten, als forum admin kijk ik er misschien iets anders tegen aan.

Ook een eindpunt van mij hier.

...

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
968
Punten
113
Leeftijd