• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Helpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

Voorstellen verwijderen

Kate

forumheks
Lid geworden
8 nov 2019
Waarderingsscore
186
Punten
43
Zou de 1e moderator die vanmorgen hier begint, bij de verjaardagen op de homepage, de avatar van
Cuizenier willen verwijderen? Ik vind het nogal smakeloos dat de software deze laat verschijnen, terwijl hij nu bijna een jaar dood is! Daar moet toch iets op gevonden worden in de rij van geregistreerde leden.

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 aug 2016
Waarderingsscore
156
Punten
63
Ik wil dat wel doen maar kan niet afdoende beoordelen wat de afbeelding voor moet stellen.

Kate

forumheks
Lid geworden
8 nov 2019
Waarderingsscore
186
Punten
43
Dit is een antiek fornuisje, en het was de avatar van cuizenier. Deze man is vorig jaar op 5 december overleden, en als zodanig staat hij nog steeds in onze rij van leden. Er staat daar ook wel overleden bij, maar nu komt hij naar voren alsof hij nog jarig is vandaag.

Kate

forumheks
Lid geworden
8 nov 2019
Waarderingsscore
186
Punten
43
Rubensky, ik wist niet dat een moderator dit niet mocht doen, want het staat er nog steeds, en jij bent nu wel afwezig van Piep! Als dit bedoeld is als een soort herinnering aan Cuizenier, vind ik het smakeloos om er boven te hebben staan; jarig vandaag!

DonWoozy

Gevestigd lid
Lid geworden
21 mei 2019
Waarderingsscore
142
Punten
43
@Kate, rustig maar, niemand heeft die met opzet gedaan daar geloof ik niets van. Vanaf het moment dat @Abraham54 online is dan zal hij dat wel recht trekken. Natuurlijk is het jammer dat dit gebeurt maar dit zijn zaken die niet vanzelf allemaal goed gaan.

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.971
Punten
113
Leeftijd
65
Ik heb er niet bij stilgestaan, maar ik zal de geboortedatum in de gegevens van Cuizenier verwijderen, dan verdwijnt hij vanzelf uit de lijst van jarigen!

Kate

forumheks
Lid geworden
8 nov 2019
Waarderingsscore
186
Punten
43
@Kate, rustig maar, niemand heeft die met opzet gedaan daar geloof ik niets van. Vanaf het moment dat @Abraham54 online is dan zal hij dat wel recht trekken. Natuurlijk is het jammer dat dit gebeurt maar dit zijn zaken die niet vanzelf allemaal goed gaan.
Ik ben heel rustig, hoor! Maar ik vind dit wel jammer!

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.971
Punten
113
Leeftijd
65
Is Kate nu blij?

HansGU

Gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
151
Punten
63
Leeftijd
75
Denk aan de lijn Kate! Voor mij is het al te laat . . .

Kate

forumheks
Lid geworden
8 nov 2019
Waarderingsscore
186
Punten
43
Heb jij zo vaak je schoen gezet, Hans? En het is nooit te laat! Wij hadden een heel ronde collega bij de gemeente. Hij ging 5 weken met vakantie en kwam daarna even bij ons op de afd. We dachten dat hij heel ernstig ziek was. Nee: het EDH dieet! Eet De Helft! Voor de grap heeft onze afd. het samen een maand gedaan: spectaculair. Dus.....

HansGU

Gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
151
Punten
63
Leeftijd
75
Jeeetje! De helft minder eten? Dat gaat mij met de feestdagen voor de boeg absoluut niet lukken. Hooguit kan ik begin januari een serieuze poging doen (het is wél nodig, dat wel). Dus nog een kleine maand wachten voordat ik ermee ga starten (goede voornemens).

Bovenaan Onderaan