Roxmarie

Enthousiast
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Waarderingsscore
965
Punten
113
Een tijdje terug is er een avond gehouden voor Marie Fredriksson in Zweden, deze heb ik binnen weten te halen en nu wilde ik hem bewerken zodat er hoofdstukken in komen.
Het betreft een MP4 bestand, deze heb ik ingeladen in ACDSee Studio Video 3, die ik via hier gratis gekregen heb. Na wat stoeien heb ik hoofdstukken gemaakt, dmv splitsing. Maar de conversie is gewoon 1 groot bestand, dus gaat dat dan goed als ik het wil branden op een DVD.

Als ik nu het opgeslagen bestand herlaad dan zie ik de aangemaakt hoofdstukken maar niet de media bestanden.

Wel is het bestand 10x zo groot geworden
Dit is het originele bestand
MFK.png
Dit is het bestand na bewerking, dus met de aangemaakt hoofdstukken (ik zou het dus nooit op een DVD kunnen krijgen op deze manier.)

MFk1.png

Ik heb ook nog een andere video bewerker op mijn pc staan en geprobeerd maar daar kan ik maar maximaal 10 hoofdstukken mee aanmaken.
Videoproc

Laatst bewerkt:

Roxmarie

Enthousiast
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Waarderingsscore
965
Punten
113
Uiteindelijk heb ik gewoon maar DVD Flick gebruikt er zat wat ongelijk in beeld en geluid (maar dit is al tijdens het downloaden en omzetten van Youtube gegaan, middels TubeMate op mijn telefoon).

Bovenaan Onderaan