Nieuws Volswagen ID3 is gisteren voorgesteld

Aarie25

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 jul 2018
Reaction score
216
Punten
43
Leeftijd
38
Ik zag dit vandaag voorbij komen, maar ik vind dit wel 1 van de lelijkste modellen van Volkswagen.
De velgen maken het er ook niet mooier op.
Van binnen wel een nette auto.

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.593
Punten
113
Leeftijd
65
Zoals met veel auto's het geval, je zal de toetoet eerst in het echt moeten zien om tot een oordeel voor jezelf te komen.

Kate

Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
1.121
Punten
113
Leeftijd
79
Mijn eerste oordeel: ik vind hem van buiten mooi. Maar die laptop midden voor je neus, dat vind ik niks. Ik heb ook een boordcomputer, maar veel bescheidener. Wat ik in mijn auto mis is climate control. Maar.....dat was veel te duur!
ik neem aan dat die afschuwelijke strepen er op voor de sier zijn, want de zijraampjes zijn ook beplakt!
Ik heb in 1964 gelest in een kever. Dat is nostalgie.

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.593
Punten
113
Leeftijd
65
Die strepen hadden nog iets met camouflage enerzijds en opvallen anderzijds vandoen.
De wagen gaat later dit jaar in productie en komt eerst uit met accu voor een driehonderddertig kilometer.
Later komen er twee duurdere versies met grotere accu's; de grootste accu zal een 550 kilometer kunnen halen.
In het voorjaar volgend jaar gaat de auto uitgeleverd worden.

Dat scherm heeft met informatie en instellingen vandoen.
Vergeet niet, het is een electrische auto.

Kate

Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
1.121
Punten
113
Leeftijd
79
Ja, je hebt gelijk: electrisch. Maar waarom moet dat dan zo groot, en voor je voorruit. Dat is geen vooruitgang vind ik. En nu bedenk ik dat ik geen electrische auto wil hebben: er is nu al geen plaats hier voor de deur voor al die mensen met 2 auto's en dan moet iedereen nog zijn eigen paal! Staan we allemaal op zijn tijd voor paal!

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 aug 2016
Reaction score
123
Punten
63
Ben het met Aarie eens de auto is lelijk. Soms denk ik als de auto elekterisch is dan moet hij ook lelijk zijn. (Op een paar uitzonderlijke modellen na dan). Alhoewel het natuurlijk smaak blijft.

Aarie25

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 jul 2018
Reaction score
216
Punten
43
Leeftijd
38
Zoals met veel auto's het geval, je zal de toetoet eerst in het echt moeten zien om tot een oordeel voor jezelf te komen.
Ik denk niet dat mijn mening zal veranderen als ik het in het echt zou zien.
Ik vond de Tesla model 3 ook niets op een foto en in het echt dacht ik daar het zelfde over.

Roxmarie

Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
158
Punten
43
Taaie stof, en niet interessant, of ik moet de loterij winnen. En dan die kleuren, vreselijk oogverblindend.

Aarie25

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 jul 2018
Reaction score
216
Punten
43
Leeftijd
38
Als ik het geld ervoor zou hebben, dan zou ik een Tesla model s kopen.
Want elektrisch rijden lijkt mij wel wat.
Maar het is nu niet te betalen.

porrelaar

Vaak hier
Lid geworden
22 aug 2017
Reaction score
181
Punten
43
Een elektrische auto lijkt me wel wat, maar ik heb net als Roxmarie de Jackpot in de Staatsloterij nog steeds niet gewonnen, dus houd ik het maar bij mijn brommertje: een Tomos A35. Tweetakt motor, dus erg vervuilend, ik weet het, maar ik rijd er hooguit 250 km per jaar mee. Ja, ik hoef maar 1 x per jaar te tanken.

Aarie25

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 jul 2018
Reaction score
216
Punten
43
Leeftijd
38
Ik heb de staatsloterij ook nog steeds niet gewonnen, maar ik speel meestal alleen mee met de eindejaarstrekking.
Dus ik maak maar 1 keer per jaar kans om een leuke prijs te winnen.

Bovenaan Onderaan