Opgelost Voorlopig de XenForo standaard stijl ingesteld

Abraham54

Admin
Team lid
Het standaardthema van dit forum heeft een upgrade ondergaan.
In de nieuwe versie zijn een flink aantal uitbreidingen van de mogelijkheden gedaan en dat is nu de reden waarom
de standaardstijl van dit forum eerst weer op de rails gezet moet worden!
Lastig inderdaad.

Abraham54

Admin
Team lid
Het is mij inmiddels duidelijk geworden, dat de standaardstijl opnieuw opgebouwd moet worden.
Helemaal blij ben ik daarniet mee, maar het is helaas niet anders.

Abraham54

Admin
Team lid
Ik heb de Simplicitystyle voor een deel intact gehouden.
De nieuwe standaardstijl heeft nu de naam Simplicity Lite - PCS 2.1.8

Abraham54

Admin
Team lid
Ik heb nu voor alle zekerheid een afbeelding opgeslagen hoe ik het dit keer voor elkaar gekregen heb de blokheaders in die hoogte te krijgen zoals ze nu zijn in plaats van die hoge headerblokken die standaard met het thema meekomen.

Abraham54

Admin
Team lid
Het probleem is momenteel zo, dat het niet mogelijk is kleuren aan te passen.
Op zich ben ik het wel met jou eens, ik zou het graag ook iets blauwer en donkerder willen hebben, zoals de vorige stijl.
Maar dat zal ik nu moeten uitvogelen via een andere weg.

Abraham54

Admin
Team lid
Helaas, in Beheer wemelde het telkens van fouten op server veroorzaakt door de ingestelde standaardstijl.

Ik heb daarom met de XF standaardstijl gespeeld en daarin kleine veranderingen aangebracht.
En voorlopig zo lang er niet weer een nieuwe forumupgrade komt die de thema problemen helemaal oplost blijft die ingestelde stijl de gaststijl.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Ik blijf de standaardstyle het mooiste vinden. dus die staat ingesteld, na ze allemaal even getest te hebben.

Discovery Sjeng

Gevestigd lid
@Abraham54 het zullen wel geen rode ballen zijn geweest maar wel iets met mooi rood, enkele weken terug in de bovenste balk.
jammer dat ik er geen screenshot van heb gemaakt, deze vond ik echt Super.
waarom ? omdat de meeste forums blauw gebruiken en de van Piep enkele weken terug was mooi en zeer professioneel kwa uitstraling

Abraham54

Admin
Team lid
@Discovery Sjeng - Ik weet niet welke stijl jij nu gebruikt, maar klik helemaal beneden links bij de verfkwast op de naam van de stijl en kies dan voor standaard stijl.
Ik denk dat jij dan één rode bal in ieder geval terug hebt.

Bovenaan Onderaan