• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Helpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!
  • Belangrijke informatie voor Filmforumfans
    Zie Belangrijke informatie

Bedankt vreemd

K

Kate

Player, bedankt voor de leuke dingen die je vertelt over de series. Maar er staat bij mij heel wat keren te lezen: oops, kan de video niet vinden, en ik kan ze dus niet zien. En bij de mededeling 'Oops' zie ik onderaan de bijlagen staan: een aantal schermen uit jouw werken, o.a. Ingdumper.
Niet helemaal goed, denk ik. En ik merkte het vanmorgen standaard bij de leuke kinderseries.

Laatst bewerkt door een moderator:

theplayer

Film Expert
Lid geworden
24 feb 2019
Waarderingsscore
85
Punten
28
Leeftijd
66
Goedenavond Kate,

Ja, dat is al langer aan de hand. Even wat uitleg...
Voor alle videofragmenten maak ik gebruik van een website voor publishers die hun videocontent gratis via een geboden link kunnen plaatsen, op hun eigen website of anderszins. Echter, die links blijken een beperkte houdbaarheidsdatum te hebben en dan verdwijnt dus de inhoud ervan!

Ik heb al langer een informatiebericht voor iedereen klaarliggen over dit probleem, met nadere uitleg, maar weet niet goed hoe en waar dit te plaatsen. Erg fijn dus dat je reageert! Zou je mij kunnen aangeven hoe ik dat bericht breed kan uitzetten? Natuurlijk ook naar jou...!

Groetjes,
Ray

K

Kate

Dag Ray,

Dank je wel voor je bericht. Ik snap het nu, je kunt daar niets aan doen, en ik denk ook dat daar zo snel geen oplossing voor is. Die publishers maken de dienst uit met hun spulletjes.

Ja, en dan waar kun je deze informatie plaatsen. Ik denk zelf dat dit niet moet verdwijnen tussen de films, daar hoort het niet.Maar het is niet aan mij om het forum in te richten, poeh, zo belangrijk ben ik helemaal niet, hoor.

Dus ik stel voor dat je het probleem aan Abraham onze forumbaas voorlegt. en als je er dan goed bij uitlegt dat je het graag een beetje op een duidelijke plek wilt hebben, want dat alleen ik er nog maar iets over zei, terwijl anderen denken: pech gehad.

Moet lukken, lijkt me. Succes en ik lees het wel. Je uitleg was voor mij heel duidelijk, dus groter hoeft niet, maar de plaats is wel belangrijk.

Groetjes van Kate.

theplayer

Film Expert
Lid geworden
24 feb 2019
Waarderingsscore
85
Punten
28
Leeftijd
66
Dag Kate,

Geen verdere berichtgeving nodig volgens de baas.

Groetjes,
Ray

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.971
Punten
113
Leeftijd
65
Augustus is nog niet teneinde, XenForo heeft op zich beloofd de 2.1.4 versie nog deze maand uit te brengen, mede vanwege de start van een internet betalingsmogelijkhdied.
En misschien dat het dan ook mogelijk wordt om video's op de server gezet, af te kunnen spelen in het forum.
Dat is dan wat ThePlayer bedoeld.

• Like
Waarderingen: Kate
Bovenaan Onderaan