• Welkom bij PiepComp Support.
    Last van problemen in Windows, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen en nog veel meer,
    het geweldige team op dit mooie en gezellige forum is er om jou te helpen. Als gast kun jij enkel het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Jij kan echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met jouw vraag, probleem of met andere leden communiceren. Als lid heb je ook de mogelijkheid deel te nemen aan een grote keur van andere forumonderwerpen die niet PC gerelateerd zijn.
    Registratie op dit forum is eenvoudig, is gratis en blijft gratis

Nieuws Vreemde metingen.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
968
Punten
113
Leeftijd
65
Al een poos was het originele XenForo thema de standaard stijl mede omdat deze stijl de snelste zou zijn.
Vanavond bij wijze van proef PCS Social Middelblauw als standaard stijl ingesteld en deze stijl blijkt sneller te zijn.
Ook mobiel is er een verbetering vast te stellen.

Dus dan is de keuze niet moeilijk om voor de PCS stijl te kiezen als standaard stijl.

Roxmarie

Junior lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
19
Punten
8
HMM, is dat nu de standaard geworden? Ik zie dat hij er bij mij al opstaat? ik meende gewoon de standaard gekozen te hebben. Das dan prettig geregeld. (y)

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
968
Punten
113
Leeftijd
65
@Roxmarie - lijkt mij, dat jij meteen een goede keus had gemaakt.....

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
968
Punten
113
Leeftijd
65
Ik heb PCS Sociaal Blauw van de grond af opnieuw opgebouwd.
In het eerdere thema bleken rare fouten te zitten.

Voor mobiel internet betekent een en ander dat de site nog weer iets sneller is geworden.

Met betrekking tot het mobiele internet, hebben jullie dan wel of niet toegang tot de knoppen die in de navigatiebalk staan of is dit enke mogelijk door de desktopomgeving in te stellen?

Mobiel internnet.jpg

Laatst bewerkt:

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
968
Punten
113
Leeftijd
65
@gouwepeer - Schijnbaar heb ik bij het naamgeven last van de warmte gehad - de naamsverwisseling is gerepareerd.

Begrijp ik jou goed dat de knoppen in de navigatiebalk ook mobiel middels smartphone goed werken?

gouwepeer

Vaak hier
Lid geworden
4 okt 2016
Reaction score
114
Punten
43
Leeftijd
43
Website
www.gouwepeer.nl
Nu zit ik achter mijn 32" scherm, dus geen mobiele weergave. Mijn vorige bericht kwam van mijn Note 8 waarin ik wel het mobiele lay-out kreeg te zien. Met de verschillende stylen die ik heb geprobeerd werkte de menu's ook naar behoren.

Edit: Door het browservenster te resizen krijg je ook het mobiele menu te zien. Vanaf 651 pixels breed krijg je de desktopversie te zien, tot 650 pixels breed de mobiele versie.

Laatst bewerkt:

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
968
Punten
113
Leeftijd
65
Gisteravond per ongeluk de stijl PCS Sociaal verwijderd en raar genoeg kon ik de stijl niet opnieuw installeren, dat gepaard met een foutmelding dat de stijl al aanwezig was.

Het gevolg dat er een tijdje de stijl doorgin als PCS Social BlackBlue, maar dat ond ik niet de oplossing.
Dus nog weer een nieuw idee geïmplementeerd en de stijl hernoemd naar PCS Sociaal Blauw.
En nu is het standaardthema dan ook volle nieuwe glorie aanwezig.

Bovenaan Onderaan