• Piepcomp Support is een gezellig PC-hulpforum en beschikt over een voortreffelijk team experts om jou te helpen met problemen in Windows,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes en nog veel meer.

Word lid door hier te klikken en geniet daarna van gratis technische hulp.

Gekocht wat hebben jullie recent gekocht

Ad Becude

Bekend gezicht
Lid geworden
29 nov 2018
Reaction score
123
Punten
43
Leeftijd
72
De kabouter en de heks moeten hier op Piep maar vrede sluiten:
Dat lijkt mij geen probleem, en een lekker niet giftig soepje is ook niet te versmaden....zeker bij dit weer.

Korrigan

6-tiger met gebreken.
Lid geworden
19 jan 2019
Reaction score
51
Punten
28
Leeftijd
63
Mooi spul man.

gouwepeer

Vaak hier
Lid geworden
4 okt 2016
Reaction score
118
Punten
43
Leeftijd
43
Website
www.gouwepeer.nl
De receiver met speakerset was een combideal die ik niet kon laten liggen. Verder is het wat Denon betreft een echte instapset.
Zelf heb ik nog een Harman Kardon AVR130 (van de tijd dat HK nog van de oprichter van het merk was) die ondanks zijn leeftijd nog goed speelt. Maar wat opties betreft is het toch wel een erg gedateerd apparaat en reageert soms slecht op de power knop (met de afstandsbediening werkt het wel goed).
De Denon AVR-X2500H staat al wel op de nominatie als toekomstige aankoop vanwege de Dolby Atmos optie en netwerk opties.
Uit dezelfde fabriek komen ook de apparatuur van Marantz welke ook absoluut niet verkeerd zijn. Een Yahama is ook nog een optie. Harman Kardon is kwalitatief tegenwoordig niet meer wat het vroeger was (wat duurzaamheid betreft) en Onkyo/Pioneer zijn ook niet geheel mijn smaak.
Eerst maar eens een paar maanden sparen, reviews bekijken en de juiste aanbieding afwachten :cool:

ShadyAngel

Vaak hier
Lid geworden
12 sep 2018
Reaction score
86
Punten
28
Leeftijd
59
De oude toestellen zijn qua kwaliteit nog altijd stukken beter dan de huidige. Mijn broer gebruikt nog altijd een Pioneer installatie van 1975. Ik heb een multimedia set van 2000 van Sony. Mijn verkoper raad me zelfs af van die weg te doen voor een nieuwere.

Anjo

Gevestigd lid
Lid geworden
22 apr 2017
Reaction score
44
Punten
28
Leeftijd
64
Mooi spul gouwepeer.

Gebruik boven een Yamaha soundprocessor uit 2000 met BNS en beneden Rotel met Highland Oran en Highland Dordt boxen ondersteund door een setje JBL's en een Marantz BlueRay speler en een Lenovo gekoppeld aan een Micomega DAC om de digitale zooi in de analoge Rotel te krijgen

DonWoozy

Junior lid
Lid geworden
21 mei 2019
Reaction score
33
Punten
18
Leeftijd
35
een paar lekkere biertjes.

Grolsch Blond Saison