• Piepcomp Support is een gezellig PC-hulpforum en beschikt over een voortreffelijk team experts om jou te helpen met problemen in Windows,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes en nog veel meer.

Word lid door hier te klikken en geniet daarna van gratis technische hulp.

Gekocht wat hebben jullie recent gekocht

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79

Ad Becude

Bekend gezicht
Lid geworden
29 nov 2018
Reaction score
123
Punten
43
Leeftijd
72
Eén of twee duveltjes of Leffe tripple in de week en op vrijdag morgen één borreltje, de rest van de week water om de gifstoffen uit mijn lichaam te spoelen van de medicijnen. Dan smaken die biertje wel.

DonWoozy

Junior lid
Lid geworden
21 mei 2019
Reaction score
33
Punten
18
Leeftijd
35
Ach ach, kunnen Zeeuwen daar niet tegen? Is lekker en gezonder dan een Draak.
Rivella vind ik maar een vaag drankje. Hou er niet zo van. Geef mij dan toch maar een Draak :)

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Geef mij dan toch maar een Draak :)
Ik vind bier gewoon vies, om te zien en om te drinken! Trouwens, Don, hoe ben jij aan je naam voor het forum gekomen? Vertel eens, tenzij het een groot geheim is!

Laatst bewerkt:

Ad Becude

Bekend gezicht
Lid geworden
29 nov 2018
Reaction score
123
Punten
43
Leeftijd
72
Och ja, ik denk maar zo....ieder z'n meug.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Och ja, ik denk maar zo....ieder z'n meug.
Groot gelijk, dus ik ga aan de rivella, en jij neemt een Draak!:cool: En het zal weinig maken voor het vrolijk worden!

DonWoozy

Junior lid
Lid geworden
21 mei 2019
Reaction score
33
Punten
18
Leeftijd
35
@Kate --> er zijn gelukkig heel veel mensen met jou die het niet moeten hebben en ook heel vies vinden dus daar ben je in ieder geval geen unicum in :)

Mijn nickname is al heel oud. Het is een samenvoeging van een Chinese personage in GTA San Andreas genaamd "Wu Zi Mu" (in de volksmond Woozie) en Don van Don Corleone in The Godfather. Wat mij op de nickname DonWoozy bracht :) vandaar ook de hoofdletter W

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Goeie grutjes, Don, jij hebt goed nagedacht over je naam, en hij is heel speciaal!
Als ik je noem in een post, zeg ik altijd maar kortweg Don, net zoals ik BlackTiger Tiger noem. Maar bij al die oude namen van jou: is dat dan geen heiligheidsschennis?

Maar ik vind het erg leuk dat je het hebt willen zeggen. Ik was sneller klaar met mijn keus, hoor!

groetjes van Kate.

Anjo

Gevestigd lid
Lid geworden
22 apr 2017
Reaction score
44
Punten
28
Leeftijd
64
Ze komt 30 juni bij mij in huis.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Ze komt 30 juni bij mij in huis.
Wat een lieverdje. Heb je al een mooie naam uitgezocht voor haar? En als ik de foto goed bekijk, kan ze meteen als zzp-er aan het werk in de bouw! Bij het zien van deze foto wil ik eigenlijk wel weer een hondje, maar ik weet dat ik daar niet meer aan moet beginnen. Ik had een hondje van een zuiver ras: een zuivere vuilnisbak!

Anjo

Gevestigd lid
Lid geworden
22 apr 2017
Reaction score
44
Punten
28
Leeftijd
64
Ik heb haar Tiny ( kleintje) gedoopt.
Nestje is geboren op een Boomkwekerij dus dat verklaard de "troep" om haar heen