• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Hulpforum' staat voor u klaar, om problemen in Windows, zoals
    traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer op te lossen.

Gekocht wat hebben jullie recent gekocht

K

Kate

Ik heb haar Tiny ( kleintje) gedoopt.
Nestje is geboren op een Boomkwekerij dus dat verklaard de "troep" om haar heen
Let op: voordat je het weet is Tiny een beautiful large lady! Dus geniet maar van iedere dag nu ze nog zo klein is.

DonWoozy

Bekend gezicht
Lid geworden
21 mei 2019
Reaction score
45
Punten
28
Goeie grutjes, Don, jij hebt goed nagedacht over je naam, en hij is heel speciaal!
Als ik je noem in een post, zeg ik altijd maar kortweg Don, net zoals ik BlackTiger Tiger noem. Maar bij al die oude namen van jou: is dat dan geen heiligheidsschennis?
Nee vind dat juist een eerbetoon aan de beide personages :)

Maar ik vind het erg leuk dat je het hebt willen zeggen. Ik was sneller klaar met mijn keus, hoor!

groetjes van Kate.
daar hoef je inderdaad niet lang over na te denken. Zou niet weten waarom ik niet zou willen vertellen wat het betekent of waar het vandaan komt

K

Kate

Tja, alles kan, hoor! Maar, daag Don!
En nu vergat ik vanmorgen hoe ik aan Kate ben gekomen. Ik ben al een paar keer in Schotland en Ierland geweest en volgens mij heb ik daar in een vorig leven gewoond. En Kate is een naam die daar veel voorkomt, en dus werd het Kate.

Laatst bewerkt door een moderator:

macguy

Apple freak
Lid geworden
3 sep 2017
Reaction score
351
Punten
83
Leeftijd
22

Roxmarie

Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
201
Punten
43
mijn nieuwste aankoop, boodschappen, maar das noodzakelijk goed, maar de salade was lekker.
Mijn laatste aankoop wat computer gebeuren is denk ik mijn xiaomi redmi note 5 telefoon geweest oktober vorig jaar, fijne telefoon, erg blij mee. Niet zo deur en mooie specificaties.

ShadyAngel

Vaak hier
Lid geworden
12 sep 2018
Reaction score
126
Punten
43
Leeftijd
59
Een dubbel cd van Celine Dion. Had gisteren een liedje op de radio gehoord. Thuis even opgezocht en daar bleek dat al van 2012 te zijn maar had ik nooit gehoord. Ik had nog geen cd van haar maar wel een aantal liedjes op mijn pc staan die ik kende en die daar ook op staan. 8€ voor dubbel cd en vandaag al geleverd. Zeker geen miskoop.

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reaction score
65
Punten
28
Leeftijd
68
haha, lees het nu pas, nee hoor, geen giftige soep hé, we kunnen vrede sluiten met een truffel, niet giftig en iedereen lust het
?

macguy

Apple freak
Lid geworden
3 sep 2017
Reaction score
351
Punten
83
Leeftijd
22

Prutser

Vaak hier
Lid geworden
27 nov 2016
Reaction score
64
Punten
28
Besteld de nieuwste uitgave van Raspberry minicomputer.
Raspberry Pi 4 Model B / 4GB

Laatst bewerkt:

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Reaction score
90
Punten
28
Leeftijd
60