https://www.piepcomp.nl/admin.php?styles/ wat hebben jullie recent gekocht | Pagina 3 | Piepende Computer

wat hebben jullie recent gekocht

Discussie in 'Verveel je niet' gestart door macguy, 9 sep 2017.

Discussie wat hebben jullie recent gekocht in het Verveel je niet forum op piepcomp.nl.

1. DrenthseHeide

DrenthseHeide Junior lid

@Kate
    Hoop dat je er nog lang plezier aan heb.

2. Kate

Kate PCF Ambassadrice

Dat wordt daar een lekker warm kamertje. Ik heb verwarming boven en in het kamertje waar ik mijn laptop heb, is het dan ook heerlijk warm. Als je daarna beneden in de grote huiskamer komt, heb je het koud!
    Maar overal verwarming is vergeleken bij de kolenhaard in 1 kamer in mijn jeugd, wel luxe! Ik zat 's avonds op mijn zolderkamer in een deken gehuld te leren.

3. quandor

quandor Nieuw lid

Een auto

4. Kate

Kate PCF Ambassadrice

Vertel meer!! Zo kom je er niet van af! Heb je hem vannacht om half 2 gekocht, of mochten we het toen pas weten?

5. quandor

quandor Nieuw lid

Nee, niet afgelopen nacht. Het ding is inmiddels al weer 10 dagen oud.

6. Kate

Kate PCF Ambassadrice

Is het een geheim of wil je wel meer over de auto kwijt! Het is niet niks, een andere auto, als is het dan inmiddels een oudje van 10 dagen!

7. Abraham54

Abraham54 Beheerder

Quandor heeft mij ook nieuwsgierig gemaakt.

8. quandor

quandor Nieuw lid

Deze Opel.

Bijgevoegde bestanden:

gouwepeer vindt dit leuk.
  9. Abraham54

Abraham54 Beheerder

Een Duitse Peugeot genaamd Opel, type Grandland, als ik mij niet vergis.
    Met ruimte voor jouw hond in die auto.

10. Kate

Kate PCF Ambassadrice

Heel mooi, en de kleur is het ook voor mij!

11. quandor

quandor Nieuw lid

Idd. een Grandland X. (en idd, óók de hond heeft nu een hoge instap) :cool:

12. Abraham54

Abraham54 Beheerder

Voor jouw hond zal dat nog geen probleem zijn.
    Zo oud is hij nog niet.

13. quandor

quandor Nieuw lid

afgelopen september 8 geworden (x 7 = dus ongeveer 56 jaar.........)

14. Abraham54

Abraham54 Beheerder

Ik ga ervan dat het Zwitserse ras, waaruit jouw hond stamt, geen inteelt kent en je dus nog jaren plezier van die hond zal hebben (en hij ook met jullie) en dat niet al op elfjarige leeftijd hij door zijn achterpoten zakt, een euvel dat de in Nederland gefokte Duitse herdershonden hebben.

Een goede kennis van mij heeft zo'n herder gehad, langharig.
    Voor veel geld gekocht en de stamboom kostte hem nogmaals vrijwel hetzelfde.
    Het was een heel mooie hond om te zien - maar al op zijn tiende levensjaar waren er grote problemen met beide achterpoten en vlak na zijn elfde jaar hebben ze de hond laten inslapen, om dat het beest heel veel pijn had.

15. macguy

macguy Bekend gezicht

16. Berend Jansen

Berend Jansen Nieuw lid

Een Canon LiDE120 scanner.

17. Kate

Kate PCF Ambassadrice

Wat een prachtig apparaat! Het ziet er niet alleen heel mooi uit, maar aan de icoontjes te zien kan het ook veel, en daar heb je het voor aangeschaft denk ik zo maar!

18. Berend Jansen

Berend Jansen Nieuw lid

Klopt. Klein (dus meeneembaar) en heeft geen externe adapter nodig. Krijgt z'n stroom dus via de usb-poort.
    Ach, zo af en toe moeten we voor vrienden, familie en onszelf uiteraard wel eens iets scannen. En deze is beter dan een all in one.